رومنیگه: رقم دستمزد گریزمان از بارسا حسابی نگرانم کرده

رومنیگه: رقم دستمزد گریزمان از بارسا حسابی نگرانم کرده

سایت رسمی فوتبالی- کارل هاینز رومنیگه یکی از مدیران باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی نگرانی اش را از مبالغ پرداختی برای خرید بازیکنان در دنیای فوتبال ابراز کرده است.

به گزارش فوتبالی، رومنیگه در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد دراین باره گفته:« بازار نقل و انتقالات به طور کامل دستخوش تغییراتی شده. آنچه باعث نگرانی من می شود، فقط ارقام نجومی پرداختی برای نقل و انتقالات نیست: 100 میلیون و 120 میلیون یورو دیگر مبالغ حیرت آوری نیستند. من بیشتر نگران دستمزدهایی هستم که به بازیکنان پرداخت می شود؛ به ویژه در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا. اخیرا اوضاع به نحوی است که دستمزد خالص عجیب و غریبی به بازیکنان پرداخته می شود. باید مراقب باشیم که تعادل نظم و انضباط دستمزدها را برهم نزنیم. ارقام دستمزدهای پرداختی خیلی عجیب و غریب و بزرگ هستند.»

رومنیگه در ادامه مثالی برای صحبتهای آورد و درمورد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا صحبت کرد و تاکید کرد که با پرداخت دستمزدهایی مانند آنچه بارسا قرار است به گریزمان پرداخت کند، آمار و ارقام دستمزدها در آینده به سمت و سوی حیرت آوری خواهد رفت. او دراین باره گفت:« مثلا گریزمان، رقم دستمزد میلیونی او حیرت آور است. به علاوه باشگاه باید مالیات این دستمزدها را هم بپردازد. باشگاه بایرن در کورس پرداخت چنین دستمزدهای دیوانه کننده ای شرکت نخواهد کرد.»

طبق گزارش منتشره در رسانه های آلمانی، دستمزد لواندوفسکی، مولر و نویر سالانه 15 میلیون یوروی خالص است و اینها پردرآمدترین بازیکنان رختکن بایرن هستند و رقم دستمزد خالص و سالانه گریزمان در نوکمپ 17 میلیون یورو است.

رومنیگه ادامه داد:« باید در بایرن همان مسیر همیشگی مان را دنبال کنیم. در آینده جای برخی بازیکنان تیم را باید بازیکنان جوانی پرکنند که دستمزدی نرمال و طبیعی داشته باشند. بعد باید سعی کنیم تا یک یا دو تا از بازیکنان جوان تیممان را که توانایی بازی در تیم اصلی را دارند مورد استفاده قرار دهیم. این کار هیجان انگیزی خواهد بود.»

بدین ترتیب او که یکی از مدیران ارشد باشگاه بایرن است اعلام کرد که باواریایی ها هرگز وارد بازی پرداخت ارقام نجومی برای جذب بازیکنان نخواهند شد. این درحالی است که باواریایی ها برای خرید لوکاس ارناندز 80 میلیون یورو هزینه کرده بودند و شنیده می شود که پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای خرید لئوری سانه از منچسترسیتی را آماده کرده اند.

6363