نریمان‌جهان: دیر شروع شدن لیگ سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد

نریمان‌جهان: دیر شروع شدن لیگ سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد

وب سایت رسمی فوتبالی- سامان نریمان‌جهان، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر در سلامت بازیکنان تأثیر منفی دارد.

به گزارش فوتبالی، سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: تمرینات خوبی را در این چند هفته پشت‌سر گذاشتیم و رفته رفته تیم کامل می‌شود. هدف ما این است که تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم و نتایجی بگیریم که هواداران ماشین‌سازی خوشحال شوند. اعتقاد من این است که کادر فنی تیم خوبی را جمع کرده و ماشین‌سازی یک میکس عالی از بازیکنان باتجربه و جوان است. سه بازیکن خارجی هم در پست‌های دفاع وسط، هافبک و دروازه‌بان داریم که کیفیت خوبی دارند.  فکر می‌کنم در فصل جدید تیم باکیفیتی داشته باشیم و تمام تیم‌ها را اذیت خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به تعویق زمان شروع مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: این موضوع می‌تواند برای تیم‌ها شرایط متفاوتی را رقم بزند، ولی در مجموع تأخیر در شروع مسابقات چندان خوب نیست. با این شرایط بازی‌ها به صورت فشرده برگزار خواهد شد و این موضوع سلامتی بازیکنان را به خطر می‌اندازد.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در فصل آینده مدعی اول قهرمانی است، تصریح کرد: چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مدعیان جدی قهرمانی هستند. تراکتورسازی می‌توانست در سال‌های گذشته قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این تیم در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران و مردم آذربایجان هدیه بدهد.

7655