برادر پوگبا: پل می‌تواند به پیشرفت رئال مادرید کمک کند

برادر پوگبا: پل می‌تواند به پیشرفت رئال مادرید کمک کند

سایت رسمی فوتبالی - برادر پل پوگبا معتقد است که این بازیکن در صورت انتقال از منچستریونایتد به رئال مادرید می تواند به پیشرفت این تیم کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان علاقه زیادی به جذب ستاره تیم ملی فرانسه دارد و با توجه به جدایی گرت بیل و پیوستن قریب الوقوع این بازیکن به تیم چینی جیانگسو سونینگ، احتمال حضور پوگبا در رئال مادرید نیز بیشتر از گذشته است. شایعات این انتقالات پس از شکست 7 - 3 رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید، رقیب همشهری خود، در رقابت های جام بین المللی قهرمانان افزایش پیدا کرد. مینو رایولا، مدیر برنامه پوگبا، اعلام کرده که این بازیکن 26 ساله علاقمند به انجام مذاکرات برای جدایی از یونایتد است و ابهامات پیرامون آینده او در اولدترافورد بیش از پیش شده است. ماتیاس، برادر این بازیکن، که پیش از این در تیم پاتریک تیستل اسکاتلند بازی می کرد، معتقد است که این انتقال می تواند به هر دو طرف کمک کند. او در گفتگو با آس در این باره اظهار داشت: " احساس می کنم که برادرم می تواند به هر تیمی در دنیا کمک کند. اگر او برای مادرید بازی کند، به آنها کمک خواهد کرد. همیشه بهترین اتفاقات را برای برادرم می خواهم. اگر او احساس کند که رئال مادرید بهترین باشگاه برای اوست، به این تیم اضافه خواهد شد. "

بازیکن 28 ساله تیم ملی گینه انتقال خود به اسپانیا را قطعی کرده و قراردادی 4 ساله با منچگو سیه داد امضا کرده است. او در این باره اضافه کرد: " من در اسپانیا هستم چون دوست داشتم که در این کشور بازی کنم. این موضوع هیچ ارتباطی به احتمال پیوستن برادرم به رئال مادرید و حضور در اسپانیا ندارد. ما نمی توانیم درباره این شایعات کاری انجام دهیم. "

1070