اینیستا: اندازه یک کوله پیراهن، با بارسایی ها عوض کردم

اینیستا: اندازه یک کوله پیراهن، با بارسایی ها عوض کردم

سایت رسمی فوتبالی- آندرس اینیستا در بازی دوستانه دو تیم ویسل کوبه مقابل بارسلونا درترکیب تیم ژاپنی قرار داشت. دیدن اینیستا درتیمی به جز بارسلونا وبه ویژه رویارویی اش با آبی اناری ها حس خیلی عجیبی هم برای خود او و هم برای دوستداران فوتبال بود.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی، اینیستا در گفتگو با خبرنگاران گفت:« بازی عجیب و ویژه ای بود. در پایان بازی تقریبا پیراهن تمام بازیکنان تیم بارسا را جمع کردم و آنها را بین هم تیمی های فعلی ام توزیع کردم تا آنها هم از این روز خاص یک یادگاری داشته باشند و قطعا برای همیشه آنها را نگه خواهند داشت.»

اینیستا ادامه داد:« من یک کوله پر از پیراهن با خودم به ورزشگاه برده بودم و با همه بازیکنان بارسا پیراهن عوض کردم و بیش از 20 پیراهن به بارسایی ها دادم. خیلی بود.»

رویارویی با بازیکنانی که تا چندی پیش هم تیمی اینیستا بودند، حس ویژه ای برای او داشت. او درمورد سرخیو بوسکتس گفت:« واقعا حس عجیبی بود. دیدن بوسکتس و سایر بازیکنان بارسلونا به عنوان حریف و نه به عنوان هم تیمی احساس عجیب و غریبی درمن ایجاد کرد. ولی چنین لحظاتی را در ذهنم تصور کرده بودم. روز واقعا خاصی برایم بود.»

اینیستا در ادامه به این نکته اشاره کرد که از ترک بارسلونا پشیمان نیست:« کلمه پشیمانی، بار سنگینی دارد. همیشه این را گفته ام که اگر قدرت ادامه حضور در بارسا را داشتم ، خوشحال می شدم که تاهمین الان در بارسلونا بازی می کردم ولی دوران حضور من دراین تیم به سر رسید و حالا به نحو دیگری از فوتبالم در باشگاه ویسل کوبه لذت می برم.»

او درمورد این بازی دوستانه به این نکته اشاره کرد که تلاشهای هم تیمی هایش برای گلزنی بی نتیجه ماند:« تنها حسی که از این بازی برایم باقی ماند، یک روز زیبا بود. تیم ما در بهترین شرایط ممکن نبود و رویارویی با بارسلونا همیشه خاص و ویژه است.»

اعضای خانواده اینیستا هم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند. او دراین رابطه گفت:« خانواده ام دیروز به ژاپن رسیدند و به همین خاطر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. به خاطر همه چیز خوشحالم. از دیدن هم تیمی های سابقم واقعا لذت بردم و برایشان آرزو کردم که فصل فوق العاده ای را پشت سربگذارند و بتوانند به تمام جامهایی که برای فتحش می جنگند، برسند. اعضای رختکن بارسا و کادرفنی این تیم توانایی دستیابی به این هدف را دارند.»

 

 6363