گودین: خوشحالی پس از گل رونالدو بی احترامی به مردم بود

گودین: خوشحالی پس از گل رونالدو بی احترامی به مردم بود

سایت رسمی فوتبالی - دیه گو گودین، مدافع تازه وارد اینتر، مدعی شده که خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل قبل بی احترامی به هواداران اتلتیکو بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پرتغالی در طول سال های گذشته بارها رو در روی این مدافع اروگوئه قرار گرفته است. آنها زمانی در اسپانیا در دو تیم رقیب بازی می کردند. رونالدو در رئال مادرید و گودین در اتلتیکو مادرید نبرد سختی را برابر هم پیش رو داشتند. آخرین رقابت آنها به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل 29 - 2018 باز می گردد که یوونتوس موفق شد اتلتیکو را حذف کند. تیم اسپانیایی در مرحله رفت بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما هت تریک رونالدو در دیدار برگشت باعث حذف آنها شد. گودین که حالا در اینتر حضور دارد در گفتگو با گاتزتا دلو اسپرت اظهار داشت: " سیمئونه زمانی آن شادی را انجام داد که رو به هواداران خودش بود. فشاری که روی این مربی بود باعث شد که چنین کاری انجام دهد. او منظوری به یوونتوس نداشت. اما رفتار رونالدو کاملا متفاوت بود. او به هواداران ما و مردم احترام نگذاشت. "

این اولین بار نیست که گودین معتقد است رونالدو رفتار زشتی داشته است. مهاجم پرتغالی یک بار در جریان دربی بین رئال و اتلتیکو به او ضربه زده بود. گودین در این باره گفت: " اتفاقی که در زمین رخ می دهد در همان زمین باقی می ماند. من درباره آن صحبت نمی کنم. اما رفتاری که بدون احترام باشد را نمی پسندم. "

1070