مهاجم سابق رئال و بارسا: سطح هازارد بسیار به مسی نزدیک است

مهاجم سابق رئال و بارسا: سطح هازارد بسیار به مسی نزدیک است

سایت رسمی فوتبالی - ساموئل اتوئو، مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا، باور دارد که سطح فوتبال ادن هازارد به سطح لیونل مسی بسیار نزدیک است. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد چند هفته قبل و پس از یک سال تلاش باشگاه رئال مادرید، سرانجام از چلسی جدا شده و قرارداد خود را با این باشگاه اسپانیایی به امضا رساند. اتوئو که در نیوکمپ دوران فوتبالی موفق تری نسبت به دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو داشت، معتقد است که ستاره بلژیکی می تواند در رئال مادرید برنده جایزه توپ طلا شود. او در گفتگو با رادیو مارکا اظهار داشت: " هازارد می تواند برنده توپ طلا شود. پیش از این به اندازه کافی به ارزش های او اهمیت داده نشده است اما حالا او در یکی از بهترین تیم های دنیا توپ می زند و همه نگاه ها به اوست. سطح فوتبال او نزدیک به سطح مسی است و من امیدوارم که وقتی در برابر بارسلونا قرار می گیرد در دوران اوج خود نباشد. "

نیمار در روزهای اخیر بارها به بارسلونا لینک شده و به نظر می رسید که خرید بعدی قهرمان لالیگا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال باشد. اتوئو از شنیدن این خبر هیجانزده و خوشحال است و در این باره نیز گفت: " اگر نیمار به خانه برگردد برای پروژه باشگاه و آینده این تیم بسیار خوب خواهد بود. "

1070