چهار باشگاه بزرگ 80 میلیون یورو برای په‌په می‌پردازند

چهار باشگاه بزرگ 80 میلیون یورو برای په‌په می‌پردازند

سایت رسمی فوتبالی – ناپولی امیدوار است که نیکولاس په‌په، مهاجم لیل را بخرد. منچستر یونایتد و لیورپول هم به دنبال جذب او هستند، و ناپولی یکی از چهار باشگاهی است که 80 میلیون یورو برای جذب او پیشنهاد داده است.

این بازیکن اهل ساحل عاج را باشگاه‌های بسیاری زیر نظر دارند. ناپولی علاقه‌اش به این بازیکن 24ساله را هرگز پنهان نکرده است و کارلو آنچلوتی، مربی این تیم می‌گوید: «روشن است که به خرید او علاقه داریم. ایجنت‌های او این‌جا هستند و دلیلی برای مخفی کردن این موضوع نیست. مذاکرات در حال انجام هستند و باید دید چه می‌شود.

په‌په بازیکنی تهاجمی در کناره‌های میدان است. ما به دنبال بازیکنی هستیم که بتواند بین خطوط بازی کند.»

جرارد لوپز، رییس لیل هم گفته که ناپولی حاضر است مبلغ 80 میلیون یورویی که آنها برای این بازیکن می‌خواهند را بپردازد. او درباره این بازیکن که فصل گذشته 23 گل زد می‌گوید: «ما سال گذشته از په‌په خواستیم بماند و به او قول دادیم که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی او را بفروشیم. ما پیشنهادهایی از چهار باشگاه بزرگ داشتیم که خواسته‌های اقتصادی ما را برآورده کرده بودند. آئورلیو دلائورنتیس (رییس ناپولی) هم حاضر است 80 میلیون یورو درخواستی ما را بپردازد. حالا بستگی به نظر این بازیکن دارد که به کجا برود. او باید بین چهار باشگاه انتخاب کند.»

گفته می‌شود پاری سن ژرمن هم به دنبال جذب او است.

8444