پیانتک: چه کسی فکر می‌کرد بیشتر از رونالدو گل بزنم؟

پیانتک: چه کسی فکر می‌کرد بیشتر از رونالدو گل بزنم؟

سایت رسمی فوتبالی – کریشتوف پیانتک بر این باور است که مارکو جیامپائولو، مربی میلان، بهترین عملکرد را از او خواهد گرفت.

پیانتک در فصل گذشته در 19 بازی در سری آ 11 گل برای میلان زد. او در ژانویه با قیمت 35 میلیون یورو از جنوا به میلان پیوست و حالا پیراهن شماره 9 را به تن خواهد کرد.

او می‌گوید: «داشتن پیراهن شماره 9 برای یک مهاجم مهم است. بهترین مهاجمان دنیا این پیراهن را می‌پوشند؛ لواندوفسکی، سوارز، بنزما، کین. من خوشحالم چون باشگاه به کیفیت من باور داشت. آنها به من گفتند که این پیراهن را فتح خواهم کرد، و من هم گفتم که با تمام قدرت می‌جنگم تا به این پیراهن برسم، و رسیدم.

من به خرافات و این مسائل اعتقاد ندارم. برای من، عدد 9 عددی طبیعی است. اوضاع مانند زمانی خواهد بود که پیراهن شماره 19 را می‌پوشیدم و از پوشیدن شماره 9 ترسی ندارم.»

او درباره زوج ایده‌آلش گفت: «دوست داشتم کنار کریستیانو رونالدو یا شوچنکو بازی کنم. زمانی که به ایتالیا آمدم، چه کسی فکر می‌کرد که بیشتر از رونالدو گل بزنم... اما من می‌خواهم پیشرفت کنم و گل‌زن برتر باشم. من هر کاری انجام می‌دهم تا موفق باشم. جیامپائولو استاد فوتبال است و این را من تایید می‌کنم. من سیستم 2-1-3-4 او را دوست دارم چون راه حل‌های تهاجمی بسیاری در اختیار می‌گذارد. در ایتالیا من چهار مربی داشته‌ام. جیامپائولو پنجمین است اما از نظر تاکتیکی بهترین است.»

8444