رسمی/ آلبرتو سورو به رئال مادرید پیوست

رسمی/ آلبرتو سورو به رئال مادرید پیوست

سایت رسمی فوتبالی - آلبرتو سورو ستاره جوان رئال ساراگوسا  صبح روز جمعه به مادرید سفر کرد و  تستهای پزشکی باشگاه رئال مادرید را پشت سرگذاشت و حالا خبر انتقال رسمی اش به باشگاه مادریدی منتشر شده است.  

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب آلبرتو سورو از باشگاه رئال ساراگوسا به رئال مادرید منتقل خواهد شد و تیم ساراگوسا مبلغ 2.5 میلیون یورو به صورت ثابت در ازای فروش او دریافت خواهد کرد و در صورتی که برخی اهداف مشخص شده در قرارداد محقق شود، مبلغ 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به حساب این باشگاه اسپانیایی واریز خواهد شد. از سورو به عنوان جواهر جدید باشگاه ساراگوسا یاد می شود .

مذاکرات میان سران باشگاه رئال مادرید و ساراگوسا در مورد آلبرتو سورو از یک ماه و نیم پیش آغاز شده بود و البته دستمزد بالایی که مدیربرنامه های سورو درخواست کرده بود، باعث شد تا روند این مذاکرات برای مدتی متوقف شود. در عین حال خود سورو هم تمایل زیادی داشت تابه جای آنکه به رئال کاستیا منتقل شود، دست کم یک فصل دیگر در ورزشگاه لاروماردا بماند. در نهایت توافقات نهایی برسر این انتقال حاصل شد وخواسته او برای ادامه حضور یک ساله در تیم فعلی اش نیز محقق شده و حالا همه فقط منتظر اعلام رسمی این خبر هستند.

 مبلغ ذکر شده دربند جدایی زودهنگام این بازیکن 20 ساله،  9 میلیون یورو بود ولی با توجه به نیاز مالی باشگاه ساراگوسا، سران این تیم حاضر شدند تا او را به قیمت کمتری به باشگاه مادریدی بفروشند.

6363