والورده: احتمالا یک بازیکن دیگر هم بخریم

والورده: احتمالا یک بازیکن دیگر هم بخریم

سایت رسمی فوتبالی- سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود خبر از جذب احتمالی یک مدافع چپ داد. 

بارسلونا امسال برای آماده سازی پیش فصل، کارش را از تور ژاپن شروع کرده است. آبی اناری ها در اولین بازی خود در تورنمنت راکوتن کاپ برابر چلسی با نتیجه 2-1 شکست خوردند و فردا باید به مصاف ویسل کوبه بروند؛ تیمی که اینیستا و داوید ویا را در اختیار دارد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه باید بهتر شد و همیشه نیز می توانیم این کار را انجام دهیم. معتقدم فصل گذشته روزهای درخشان زیادی داشتیم. شاید کل فصل برای ما خوب بود تا بازی برگشت مقابل لیورپول که آن شکست تلخ رقم خورد. برای فصل بعد باید مقابل دروازه حریفان بهتر عمل کنیم و در دفاع نیز هماهنگ تر باشیم و گل های کمتری دریافت کنیم. در هر صورت مثل همیشه تمرکز اصلی ما روی فاز تهاجمی خواهد بود.»

گریزمان و دی یونگ:« هر دو به تازگی به بارسا پیوسته اند و در فاز وفق دادن خودشان با تیم هستند. سعی ما این است که این پروسه کوتاه باشد و هرچه زودتر با شرایط بارسا خودشان را وفق بدهند. هر دو به خوبی تمرین می کنند و فردا یک فرصت جدید برای بازی خواهند داشت. برای بازی با ویسل تنها پیکه را برای احتیاط در اختیار نداریم.»

خرید جدید:« احتمالا یک مدافع چپ جدید جذب خواهیم کرد. فصل گذشته جوردی آلبا تنها بود و مشکلاتی در این ناحیه داشتیم. تا روز آخر انتقالات، شانس جذب بازیکن جدید خواهیم داشت.»