الاهلی قطر با یک گل جوانان نایمخن را برد/ عکس یادگاری امید ابراهیمی و کیان گیلانی

الاهلی قطر با یک گل جوانان نایمخن را برد/ عکس یادگاری امید ابراهیمی و کیان گیلانی

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال الاهلی قطر یک بازی دوستانه مقابل جوانان نایمخن انجام داد. تقابل دو بازیکن ایرانی در ترکیب الاهلی و با یک بازیکن جوان ایرانی در ترکیب جوانان نایمخن از نکات این بازی بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، تیم فوتبالالاهلی قطر که با حضور امید ابراهیمی و علی فریدون دو بازیکن ایرانی‌اش خود را آماده حضور قدرتمند در لیگ ستارگان قطر می‌کند، در آخرین بازی تدارکاتی خود برابر تیمی از هلند به برتری رسید.

الاهلی که در اردوی اروپایی به سر می‌برد، در یک بازی تدارکاتی مقابل جوانان نایمخن قرار گرفت. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی تمام شد که امید ابراهیمی نیز برای تیمش کامل بازی کرد. کیان گیلانی هافبک تهاجمی آینده‌دار و ایرانی_آلمانی تیم جوانان نایمخن در جریان بازی دوستانه دو تیم، کنار امید ابراهیمی ایستاد و عکس یادگاری گرفت.

گیلانی فوتبال خود را در تیم زیر ۱۷ ساله‌های واتن‌شید آغاز کرد و سال ۲۰۱۸ پیراهن تیم جوانان نایمخن را پوشید. او یکی دو فصل است که به تیم جوانان نایمخن کوچ کرده و امید ابراهیمی هم دومین فصل بازی در الاهلی قطر را سپری می‌کند. آیا لژیونر جوان فوتبال ایران می‌تواند خود را به تیم نخست نایمخن برساند و به تیم ملی ایران دعوت شود؟

4344