رئال مادرید و خرید جواهر جوان رئال ساراگوسا

رئال مادرید و خرید جواهر جوان رئال ساراگوسا

سایت رسمی فوتبالی - آلبرتو سورو از صبح روز جمعه در شهر مادرید به سر می برد تا تستهای پزشکی را پشت سرگذاشته و با باشگاه رئال مادرید قراردادی را به امضا برساند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس توافقات نهایی برسر انتقال این بازیکن جوان به رئال در ماه ژوئن انجام شده بود و  او امروز رسما با باشگاه مادریدی قرارداد خواهد بست.

به گزارش فوتبالی، آلبرتو سورو از باشگاه رئال ساراگوسا به رئال مادرید منتقل خواهد شد و تیم ساراگوسا مبلغ 2.5 میلیون یورو به صورت ثابت در ازای فروش او دریافت خواهد کرد و در صورتی که برخی اهداف مشخص شده در قرارداد محقق شود، مبلغ 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به حساب این باشگاه اسپانیایی واریز خواهد شد. از سورو به عنوان جواهر جدید باشگاه ساراگوسا یاد می شود و او قراردادی 5 ساله را با رئال مادرید به امضا خواهد رساند و قرار براین است که در فصل پیش رو به صورت قرضی در همان ساراگوسا بماند.

خرید او، شباهتهای زیادی به جذب خسوس وایه خو درسال 2015 دارد که بلافاصله بعد از خریدش توسط رئال مادرید به همان تیم سابقش قرض داده شد.

مذاکرات میان سران باشگاه رئال مادرید و ساراگوسا در مورد آلبرتو سورو از یک ماه و نیم پیش آغاز شده بود و البته دستمزد بالایی که مدیربرنامه های سورو درخواست کرده بود، باعث شد تا روند این مذاکرات برای مدتی متوقف شود. در عین حال خود سورو هم تمایل زیادی داشت تابه جای آنکه به رئال کاستیا منتقل شود، دست کم یک فصل دیگر در ورزشگاه لاروماردا بماند. در نهایت توافقات نهایی برسر این انتقال حاصل شد وخواسته او برای ادامه حضور یک ساله در تیم فعلی اش نیز محقق شده و حالا همه فقط منتظر اعلام رسمی این خبر هستند.

آلبرتو سورو 20 ساله است و مبلغ ذکر شده دربند جدایی زودهنگام او 9 میلیون یورو بود ولی با توجه به نیاز مالی باشگاه ساراگوسا، سران این تیم حاضر شدند تا او را به قیمت کمتری به باشگاه مادریدی بفروشند.

6363