زلاتان: شکستن استخوان صورت حریف، از عمد نبود

زلاتان: شکستن استخوان صورت حریف، از عمد نبود

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال مدتی است که در لیگ MLS آمریکا فوتبالش را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از برخوردی که در مصاف هفته گذشته لس آنجلس گلکسی زلاتان با لس آنجلس اف سی میان او و محمد المنیر بازیکن حریف رخ داد، مقامات لیگ آمریکا اعلام کردند که ایبرا را محروم نخواهند کرد.

در آن بازی زلاتان ستاره تیمش بود و با یک هت تریک تماشایی نقش پررنگی در برد تیمش ایفا کرد و البته ضربه ای که با آرنجش به سر بازیکن حریف زد، باعث شکستگی جزئی بخشی از استخوان صورت او شد و درشرایطی که انتظار می رفت ایبرا برای چند بازی از همراهی تیمش محروم شود، این اتفاق رخ نداد.  قبل از این برخورد هم ایبرا در صحبتهایی، با کارلوس ولا مهاجم مکزیکی شاغل در ام.ال.اس درافتاده بود و خودش را فراری نامیده و ولا را در قالب یک اتومبیل فیات با خودش مقایسه کرده بود.

 زلاتان که اعتماد به نفس بالایی دارد همیشه با صحبتهایش حسابی جلب توجه می کند و مصاحبه اخیر او هم ازاین قاعده مستثنی نیست. این مهاجم سوئدی درمورد برخوردی که با المنیر داشت و باعث شکستگی استخوان صورت او شد گفت:« من مثل هر دوئل دیگری با بازیکنان حریف، به هوا پریدم. من به عمد و به قصد آسیب رساندن به بازیکن حریف کاری نکردم. فقط ماجرا این است که من قدم از همه بلندتر است. پس وقتی آنطوری می پرم، روی هوا بالاتر از بازیکن حریف قرار می گیرم و شاید چنین اتفاقی رخ دهد. من مثل هر دوئل دیگری به هوا پریدم و این هم سبک فوتبال من است. قصدی برای آسیب زدن به حریف نداشتم.»

چندی پیش و در پی برخوردی که میان زلاتان ایبراهیموویچ و شانس جانسون بازیکن اف سی نیویورک سیتی رخ داده بود، این مهاجم سوئدی با محرومیت روبرو شده بود. در پایان آن بازی، مدافع نیویورک سیتی تصاویری از چنگهای ایبرا برروی گردنش را برای مسئولان برگزاری رقابتها ارسال کرد و همین باعث محرومیت زلاتان شد.  برخوردی که در بازی اخیر گلکسی با لس آنجلس اف سی میان او و المنیر رخ داد هم باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی تیم حریف خواهان محرومیت ایبرا بشوند ولی حالا او حس می کند که حسابی زیرذره بین قرار دارد و کسانی که نمی توانند او را در چمن مهار کنند، اینگونه به دنبال محروم کردنش هستند.

زلاتان ادامه داد:« حس می کنم که همه دنبال شکار کردن من هستند. وقتی بهترین باشی، همه می خواهند شکارت کنند. تنها چیزی که می گویم این است که امیدوارم که این حرفها، شخصی نباشد؛ چرا که مسائل شخصی و حرفه ای دو مقوله جدا هستندو امیدوارم که داوران عادلانه همه مسائل را مدنظر داشته باشند. موضوعی است که با آن موافق نیستم: وقتی در یک بازی می بازی، نباید یک بازنده بد باشی. ما نباید شخصیتمان را پایین بیاوریم. اگر می بازیم، خب ببازیم. کاری نمی توان کرد؛ فقط باید سخت تر تلاش کرد و در بازی بعد بهتر کار کرد. ولی وقتی به خاطر باختت شروع به گلایه و گریه می کنی این بحث دیگری است. حتی مالکان برخی باشگاه ها هم غر می زنند. اگر نمی توانید ما را در زمین شکست دهید، سعی کنید تا کارهای غیر مرتبط با فوتبال را هم انجام ندهید.»

6363