مندی، مصدوم جدید رختکن رئال مادرید

مندی، مصدوم جدید رختکن رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که در شرایطی که هنوز فصل جدید به صورت رسمی برای رئال مادرید آغاز نشده، دردسرهای زین الدین زیدان از راه رسیده اند. 

به گزارش فوتبالی در شرایطی که تنها دو هفته و نیم از شروع اردوی پیش فصل رئال مادرید می گذرد، مصدومیت تعدادی از بازیکنان رختکن رئال مادرید حسابی عرصه را بر زیدان ، سرمربی فرانسوی این تیم تنگ کرده است؛ مصدومیت براهیم (مشکل عضلانی در عضله دوسرران) و مارکو آسنسیو (پارگی رباط صلیبی و مینیسک داخلی زانوی چپ) در طول روزهای اخیر حسابی زیدان را نگران کرده بود و حالا نام فرلاند مندی خرید جدید و فرانسوی رئال هم به این لیست اضافه شده است.

باشگاه مادریدی نیمه شب پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مندی با مصدومیت عضلانی در عضله پای راستش روبرو شده و طبق معمول، زمان دقیق بازگشت او را اعلام نکرد ولی منابع پزشکی متعددی گفته اند که او بین 3 تا 4 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

بدین ترتیب مندی شانس حضور در بازی دوستانه رئال مادرید مقابل اتلتیکو را که روز شنبه در ورزشگاه متلایف نیویورک برگزار می شود از دست خواهد داد و در بازی تیمش مقابل تاتنهام در آئودی کاپ (30 جولای) نیز غایب خواهد بود و بازی مقابل سالزبورگ را هم از دست می دهد و در بازی هفته اول رئال مادرید مقابل سلتاویگو در روز 17 آگوست نیز حضور نخواهد داشت و در بهترین حالت ممکن می تواند در هفته دوم لالیگا و مصاف با رئال وایادولید در برنابئو (در روز 24 آگوست) در اختیار زیدان باشد.

با مصدومیت مندی که در بازی اخیر رئال مادرید مقابل آرسنال در زمین چمن بود، مارسلو تنها مدافع چپ آماده و در اختیار زیدان است. البته او می تواند از ناچو هم دراین پست استفاده کند.

6363