سیلسن: اصلا دلم برای بارسلونا تنگ نشده

سیلسن: اصلا دلم برای بارسلونا تنگ نشده

سایت رسمی فوتبالی- یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی و باتجربه دنیای فوتبال حدود یک ماه پیش با ترک بارسلونا به والنسیا منتقل شد.  او حالا به دنبال آن است تا در والنسیا بتواند به ترکیب اصلی تیم برسد؛ اتفاقی که در رختکن بارسلونا برایش رخ نداد. 

دراینجا می توانید گزیده ای از گفتگو با سیلسن را مطالعه کنید:

*اوضاع در والنسیا چطور است؟

خیلی باشگاه و شهر را دوست دارم. تیممان رختکن خوبی دارد و مارسلینو با تمام توان کار می کند

*اوضاع همانطوری که توقع داشتی پیش می رود؟

راستش هیچ توقعی نداشتم. من می خواستم بازی کنم و از پیشنهاد دریافتی از والنسیا خوشم آمد و آن را پذیرفتم و الان خوشحالم که اینجا هستم.

*در فینال جام حذفی و مصاف بارسلونا و والنسیا از تمایل این تیم برای جذبت خبر داشتی؟

نه هیچ خبری نبود. من از پیشنهاد والنسیا وقتی در هلند بودم آگاه شدم

*دلت برای بارسلونا تنگ شده؟

اصلا. اصلا دلم برای بارسلونا تنگ نشده. فقط سه هفته است که در والنسیا هستم ولی برای من این شهر همه چیز دارد؛ تراشتگن دروازه بان بزرگی است و روز به روز هم بهتر می شد. من سه سال خوب را در بارسلونا سپری کردم ولی آنچه کم داشتم، بازی کردن بود و من می خواهم بازی کنم و نه اینکه فقط تمرین کنم

*و برای همین به والنسیا پاسخ مثبت دادی؟

بدون شک. والنسیا به من زنگ زد و گفتم بله؛ خیلی راحت و ساده. همانطور که گفتم رفتن به والنسیا برای من یک گام به جلو در کارنامه ورزشی ام بود. چون می خواهم بازی کنم. بعد از سه سال نیمکت نشینی در بارسلونا، می خواهم در زمین باشم و اینجا فرصت بیشتری خواهم داشت. البته تصمیم با سرمربی تیم است
*تمرین کردن با مسی تو را تبدیل به دروازه بان بهتری نکرده؟

گاهی وقتها چرا و گاهی هم نه. مسی، مسی است. باعث بهتر شدنت می شود و شاید ممکن است به خاطر کیفیت فوتبالی اش باعث ناامیدی ات شود.

 

 6363