پسر مهاجم سابق بارسلونا، پدیده آکادمی رئال مادرید

پسر مهاجم سابق بارسلونا، پدیده آکادمی رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – زمانی که پدر یک بازیکن در بارسلونا حضوری پررنگ داشته است، تصمیم به بازی برای رئال مادرید تصمیم بزرگی است.

اما این اتفاق برای آندری گودیانسن افتاده است. او پسر ایدور گودیانسن است که در بارسلونا بازی می‌کرد. آندری در سال 2018 به رئال مادرید پیوست، و به نظر می‌رسد که او مانند پدرش بازیکن معروفی خواهد شد.

او در سال 2002 در لندن به دنیا آمد. در آن هنگام، پدرش برای چلسی بازی می‌کرد. او در هشت‌سالگی روانه آکادمی شد. در همان حین که ایدور به تیم پپ گواردیولا در لالیگا و لیگ قهرمانان کمک می‌کرد، آندری در تیم‌های پایه بارسلونا حضور داشت.

او سه سال را در بارسلونا گذراند و سپس به تیم گاوا در کاتالونیا پیوست. او سپس راهی اسپانیول شد و سه سال در این تیم بود و در نهایت، در شانزدهمین سالگرد تولدش بود که رئال مادرید به سراغش رفت.

رئال تلاش بسیاری برای جذب او داشت و مقامات باشگاه با او شخصا دیدار کردند و به او و خانواده‌اش پیشنهاد زندگی در مادرید را دادند. انتقال گودیانسن در آن هنگام خبرساز شد، اما مهم عملکرد او بود که عالی بود.

او در تیم زیر 17ساله‌های مادرید، که Juvenil C نام دارد، در 29 بازی 31 گل زد. شش گل او در روز پایانی فصل و در برد 9 بر یک مقابل اسکوئلا کونسپسیون بود. او مهم‌ترین بازیکن تیم مانو فرناندز بود که قهرمان دسته اول منطقه‌ای شد و 95 امتیاز کسب کرد.

او سپس به تیم Juvenil B رئال پیوست که تیم زیر 19ساله‌های این باشگاه است. او با این تیم در جام بین‌المللی مدیترانه شرکت کرد که پیش از این بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار، فیلپیه کوتینیو، جرارد پیکه و مارسلو هم در آن حضور داشته‌اند. او در فینال این مسابقات برابر اتلتیکو مادرید گل زد و کمک کرد تیمش سه بر یک پیروز شود.

او همچنین برای تیم زیر 17ساله‌های ایسلند هم گل زده است و به تیم زیر 19ساله‌ها هم دعوت شده است. در حال حاضر بعید است که او در فصل پیش رو فرصت بازی برای تیم اصلی رئال را پیدا کند، اما زین‌الدین زیدان احتمالا در آینده از او استفاده خواهد کرد.

8444