آلنا: ناراحتم که بارسا بدون اطلاع من شماره 21 را به دی یونگ داد

آلنا: ناراحتم که بارسا بدون اطلاع من شماره 21 را به دی یونگ داد

سایت رسمی فوتبالی - کارلس آلنا مدعی شده که مدیران بارسلونا بدون اطلاع او شماره 21 را به فرنکی دی یونگ داده اند و این موضوع او را ناراحت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، آلنا درخشش چندانی در بارسلونا نداشته اما انتظار داشت که مدیران بارسلونا پیش از گرفتن شماره پیراهن او و اهدای این شماره به بازیکن هلندی تازه وارد این تیم، موضوع را به او اطلاع می دادند. پیش از این به نظر می رسید که آلنا به دلیل علاقه دی یونگ به این شماره، اجازه پوشیدن آن را به او داده اما حالا مشخص شده که این تصمیم از سوی مدیران باشگاه اتخاذ شده است. آلنا در کمپ تمرینی بارسلونا در ژاپن به خبرنگاران گفت: " این که مدیران باشگاه بدون صحبت با من وعده پیراهن شماره 21 را به دی یونگ دادند چندان از نظر من خوشایند نبوده است. این که من این شماره به فرنکی بدهم یک مسئله بین او و من بود. من دوست داشتم که حداقل یک پیام از سوی هیئت مدیره باشگاه می گرفتم. آنها بدون گفتن به من وعده این شماره را به دی یونگ دادند. من می دانم که این کار اشتباه است و این شرایط با من سازگار نیست. من همیشه رفتار خوبی با این باشگاه داشتم. "

فرنکی دی یونگ، ستاره سابق آژاکس و تیم ملی هلند، در ماه ژانویه با امضای قراردادی به بارسلونا پیوست اما تا پایان فصل به حضور خود در تیم هلندی ادامه داد. او فصل آینده شماره 21 را بر تن خواهد کرد و آلنا با شماره جدید 19 به میدان خواهد رفت. 

1070