برادر پوگبا در جستجوی تیمی درنزدیکی شهر مادرید

برادر پوگبا در جستجوی تیمی درنزدیکی شهر مادرید

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که باشگاه رئال مادرید تمام توان خود را برای به خدمت گرفتن پل پوگبای 26 ساله به کار گرفته ، این بازیکن فرانسوی هم این روزها در تلاش است تا سران یونایتد را برای دادن اجازه جدایی به او متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی، در این میان اعضای خانواده پوگبا هم در تلاش هستند تا بتوانند خانواده شان را در یک شهر گرد هم بیاورند.طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس چاپ اسپانیا، ماتیاس پوگبا برادر 28 ساله پل پوگبا قصد دارد تا فوتبالش را اسپانیا دنبال کند و به دنبال تیم جدیدی در شهر مادرید و یا حومه مادرید است.

ماتیاس که در پست مهاجم بازی می کند، پیشنهادی از باشگاه مانچگودر دسته سوم فوتبال اسپانیا دریافت کرده و مدیر این باشگاه در گفتگو با روزنامه آ.اس گفته:« او گزینه هیجان انگیزی برای ما از نظر ورزشی است . چرا که ماتیاس مهاجم فوق العاده ای است و جذب او از نظر اجتماعی و اقتصادی برای تیم ما اتفاق مهمی است. چرا که نام خانوادگی پوگبا را یدک می کشد.»

 ماتیاس پوگبا فیزیک بدنی خوبی دارد و تجربه زیادی در دنیای فوتبال کسب کرده. البته او هنوز قراردادی با باشگاه مانچگو به امضا نرسانده و در انتظار پیشنهادات دیگری است که بتواند در نزدیکی مادرید فوتبالش را دنبال کند. چرا که قصد دارد تا در همان شهری که پل پوگبا در آن اقامت می گزیند، زندگی کند. رئیس باشگاه مانچگو ادامه داده:« ما فقط منتظر پاسخ نهایی ماتیاس پوگبا هستیم.»

هم ماتیاس پوگبا وهم دیگر برادر پل، یعنی فلورنتین 28 ساله بهترین سالهای فوتبالی شان را در سلتاویگوی بی سپری کرده اند. حالا فلورنتین در لیگ ام.ال.اس آمریکا بازی می کند و قصد بازگشت به لیگ اسپانیا را ندارد ولی ماتیاس که فصل گذشته در تیمی در لیگ دسته سوم فرانسه حضور داشت قصد کرده تا فوتبالش را در اسپانیا دنبال کند. او در حال حاضر با خانواده اش زندگی می کند و گهگاهی با مادرش به اسپانیا سفر می کرد. 

6363