اپیدمی مصدومیت در اولین بازی این بار دامنگیر تئو ارناندز شد

اپیدمی مصدومیت در اولین بازی این بار دامنگیر تئو ارناندز شد

سایت رسمی فوتبایل- تئو ارناندز که در طول دوران حضورش در رئال مادرید نتوانسته بود تا عملکرد چندان قابل قبولی داشته باشد، حالا در انتقال به میلان هم خوش شانس به نظر نمی رسد. او نتوانست شروعی رویایی با تیم روسونری داشته باشد و در اولین دیداری که با پیراهن میلان برگزار کرد مصدوم شد.

به گزارش فوتبالی، چند دقیقه تا پایان نیمه اول دیدار دوستانه دو تیم بایرن مونیخ و میلان باقی بود که تئو ارناندز دچار مصدومیت شد. او از زمین خارج شد و دیگر نتوانست به ترکیب تیمش بازگردد. این مصدومیت در دقیقه 41 بازی و پی خطای خشن پاوارد برروی قوزک پای راست این بازیکن فرانسوی صورت گرفت. تئو ارناندز حرکتش را از زمین میلان آغاز کرده بود و به خط میانی باواریایی ها رسیده بود که هموطنش پاوارد با یک تکل خشن مانع از حرکت کردن او شد.

تئو در همان لحظه که روی زمین افتاد دستش را بالا گرفت و از پزشکان خواست تا سریع وارد زمین شوند و حسابی از ناحیه قوزک پای راست درد می کشید. حتی ورود پزشکان و استفاده از اسپری ضد تورم هم نتوانست به او کمکی کند و تئو نتوانست به بازی ادامه داده و با برانکارد زمین را ترک کرد.

مارکو جیامپائولو سرمربی میلان در پایان بازی، جزئیات بیشتری در مورد شدت مصدومیت تئو اعلام نکرد و فقط به تمجید از عملکرد این بازیکن فرانسوی پرداخت و گفت:« از بازی تئو واقعا خوشم آمد. پزشکان در حال تشخیص شدت مصدومیت او هستند.»

این بازی با تک گل گورتزکا برای بایرن مونیخ، با حساب 0-1 به سود باواریایی ها به پایان رسید.

 

 6363