اولین گل دلیخت با پیراهن یووه؛ گل به خودی بود!

اولین گل دلیخت با پیراهن یووه؛ گل به خودی بود!

سایت رسمی فوتبالی- متیاس دلیخت مدافع جوان و هلندی دنیای فوتبال که بعد از مدتها ابهام در نهایت یوونتوس را به عنوان تیم جدیدش برگزیده، شروع خوبی با پیراهن این تیم نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی او با پیراهن یوونتوس، بینکونری در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل مغلوب تاتنهام شد و حالا و در دومین حضور دلیخت در ترکیب این تیم، اگرچه دلیخت توانست توپ را وارد دروازه کرده و با پیراهن یوونتوس به گل برسد، اما این گل وارد دروازه خودی شد تا اولین گل او با پیراهن بینکونری ، یک گل به خودی باشد. البته در نهایت یوونتوس با هر دشواری ای که بود در دومین بازی دوستانه اش در اردوی پیش فصل مقابل اینترمیلان به پیروزی رسید.

این بازی دومین حضور دلیخت در ترکیب یووه و اولین حضورش درترکیب اصلی این تیم بود و اوضاع هنوز برای او آنطور که توقع می رفت پیش نرفته است.

در دقیقه 8 بازی بود که شزنی دروازه بان لهستانی یوونتوس ضربه ایستگاهی ارسالی توسط دیلبرت را به کرنر فرستاد. کرنر به روی دروازه یووه ارسال شد و گالیاردینی بازیکن اینتر سعی داشت با بهره گیری از ارسال کرنر برای تیمش گلزنی کند و روی تیرک اول جایگیری کرده بود و دلیخت در تلاش برای حفظ دروازه تیمش، به اشتباه توپ را وارد دروازه شزنی نمود.

6363