اینیستا میزبان کاروان بارسلونا در ژاپن

اینیستا میزبان کاروان بارسلونا در ژاپن

سایت رسمی فوتبالی- کاروان بارسلونا روز چهارشنبه به شهر کوبه ژاپن رسید و آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی این تیم مسئولیت خوشامدگویی به کاروان تیم کاتالان را برعهده داشت.

به گزارش فوتبالی، به همین مناسبت برنامه ای برای معرفی بازی پیش روی بارسلونا و ویسل کوبه از سری دیدارهای راکوتن کاپ برگزار شد. اینیستا که بعد از سالها حضور در بارسلونا به این تیم ژاپنی پیوسته، با مدیران باشگاه کاتالان سلام و احوالپرسی کرد و سپس به دیدار تک تک بازیکنان تیم که اکثرشان دوستان قدیمی اینیستا هستند، رفت.

اینیستا و سایر بازیکنان ویسل کوبه درادامه به هتل محل اسکان کاروان بارسلونا رفتند و در دیدار او با بازیکنان بارسا شور و احساس موج می زد. این اولین باری است که اینیستا به مصاف بارسلونا خواهد رفت و روز شنبه باید با پیراهن ویسل کوبه مقابل تیم کاتالان بازی کند.

او همچنین دقایقی را هم در کنار جولیانو بلتی، بازیکن سابق بارسلونا و سفیر فعلی این تیم سپری کرد. و جولیانو بلتی در صحبتهایی اینیستا را بهترین فوتبالیست تاریخ اسپانیا نامید. 

اینیستا در صحبتهایی درمورد تجربه زندگی در ژاپن گفت:« من دراینجا چه از نظر شخصی و چه از حیث خانوادگی واقعاخوشبختم. از نظر ورزشی هم در بهترین لحظاتمان نیستیم. تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا اوضاع را بهتر کنیم و ویسل به سطح بالاتری برسد تا خوشحالتر شویم. من سالها در بارسلونا بوده ام و حالا حضور در ژاپن برایم یک تجربه جدید است. می خواهم هرروز بهتر شوم و عملکرد بهتری داشته باشم.»

داوید ویا دیگر بازیکن سابق بارسا که حالا او نیز در کنار اینیستا در ویسل کوبه بازی می کند، در این مراسم صحبت کوتاهی کرد و گفت:«90% انگیزه من از حضور در اینجا این است که فوتبال بازی کنم و از حضور در زمین  لذت ببرم و 10 درصد دیگر اشنایی با فرهنگ ژاپنی است که برایم جذاب است.»

6363