زیدان در آستانه کنار گذاشتن یک مهاجم دیگر رئال مادرید

زیدان در آستانه کنار گذاشتن یک مهاجم دیگر رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرده که برنامه ای برای استفاده از ماریانو دیاز، مهاجم این تیم، در فصل آینده ندارد. 

به گزارش فوتبالی، ماریانو دیاز فصل گذشته از لیون به رئال مادرید بازگشت تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در خط حمله این تیم پر کند. از همان ابتدا با پوشیدن شماره 7 رویایی رئال واکنش های بسیاری نسبت به این بازیکن مشاهده شد. او در طول چند بازی ابتدایی فصل عملکرد قابل قبولی داشت اما پس از آن به همراه سایر اعضای تیم افت محسوسی داشت و در چند ماه اخیر نیز مصدومیت های متعدد گریبانگیر این بازیکن شده است. ماریانو دیاز در جریان دو بازی رئال مادرید جام بین المللی قهرمانان در آمریکا برابر بایرن مونیخ و آرسنال حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و این در حالی بود که تقریبا تمام بازیکنان در این دو بازی برای دقایقی به میدان رفتند. زیدان پس از بازی درباره این بازیکن گفت: " من برنامه ای برای ماریانو ندارم. او در کنار ما تمرین می کند و من باید تیمم را انتخاب کنم. باید ببینیم در سومین بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد. "

مشکل زیدان این است که ماریانو نیز تصمیمی برای جدایی از باشگاه ندارد. او پیشنهادات کمی از سایر تیم ها ندارد اما ترجیح می دهد در رئال مادرید باقی بماند و برای کسب جایگاه خود در ترکیب این تیم مبارزه کند. گرت بیل نیز با مشکل مشابهی به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد و هنوز راه حلی برای این اتفاقات پیدا نشده است. 

1070