بیرانوند: رویای بازی در دربی تورین مقابل رونالدو را دارم

بیرانوند: رویای بازی در دربی تورین مقابل رونالدو را دارم

وبسایت رسمی فوتبالی – ماندن یا رفتن علیرضا بیرانوند مهمترین سوال اینروزهای هواداران پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که قطعا در جریان هستید دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به باشگاه تورینوی ایتالیا لینک شده است. البته قرار نیست علیرضا در سری A فیکس بازی کند و آنطور که سایت lagoleada ایتالیا نوشته، مسئولان تورینو او را به عنوان دروازه‌بان دومشان و ذخیره سیریگو در نظر دارند. پیش از این سالوادر ایچازو دروازه بان دوم تورینو بود که با جدایی این دروازه‌بان اروگوئه ای از تورینو، حالا مسئولان این باشگاه ایتالیایی به دنبال یک جانشین مناسب برای او می گردند تا در کنار سیریگو و آنتونیو روزاتی – دروازه‌بان سوم تورینو – جمع گلرهای این تیم تکمیل شود.

البته بیرانوند در گفتگو با خبر ورزشی هیچ حرفی از ذخیره بودن در تورینو نزده و گفته اگر کارهای انتقالش به این تیم اوکی شود، او هیچ ترسی از رقابت با سیریگو نخواهد داشت.

 در حالیکه این روزنامه از قول یکی از همبازیان بیرانوند، احتمال جدایی علی بیران از پرسپولیس را 90 درصد دانسته، سایت ورزش سه به این نکته اشاره کرده که مدیران پرسپولیس نگران جدایی بیرانوند نیستند و معتقدند این گلر با توجه به قرارداد دو ساله ای که دارد  و بند فسخ جدایی 700 هزاردلاری اش، در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند. البته سایت lagoleada معتقد است بند فسخ 600 هزار یورویی بیرانوند با پرسپولیس رقم چندان بالایی نیست و حالا باید طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی درباره بیرانوند رخ خواهد داد. از طرف دیگر سایت tuttosport هم از قول بیرانوند نوشته که رویای او بازی در دربی تورین مقابل کریس رونالدو است و شاید همین مساله باعث شود که احتمال حضور او در تورینو افزایش یابد.

توتو اسپورت به نقل از بیرانوند نوشته است: رؤیای بازی در دربی تورین مقابل کریستیانو رونالدو را دارم. حاضرم برای رسیدن به تورینو تا آنجا بدوم چون خودم را برای بازی در این تیم آماده می‌بینم.

1984