جواهر آکادمی بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست

جواهر آکادمی بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست

سایت رسمی فوتبالی - ژاوی سیمونز، ستاره لاماسیا، که صحبت های بسیاری درباره درخشش او مطرح شده بود از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مدتی درباره آینده ژاوی سیمونز بسیار خوش بین بود. این بازیکن به عنوان جواهر آکادمی باشگاه شناخته می شد و بسیاری به آینده او امیدوار بودند اما حالا ژاوی از بارسا جدا شد. این بازیکن در سن بسیار کم توجه بسیاری را به خود جلب کرد و با درخشش خود باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا و مدیران این تیم او را بشناسند. سیمون پیش از جدایی جز تیم اول آکادمی بارسلونا بود اما تصمیم گرفت که ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و خبرگزاری RAC1 خبر داده که این بازیکن جوان حالا به پاری سن ژرمن پیوسته است. سیمونز در پست خداحافظی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: " همیشه حمایت و علاقه هزاران هوادار بارسلونا که به من جرات و انگیزه می دادند تا به پیشرفتم ادامه دهم را حس می کردم. حالا باید یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز را دور از بارسلونا آغاز کنم. با این حال نمی توانم بدون ذکر این مسئله که این باشگاه همیشه جایگاه بسیار مهمی در قلب من در تمام طول زندگی خواهد داشت، خداحافظی کنم. "

علاوه بر توانایی های فوتبالی، سیمونز حالا 1.6 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و این باعث می شود که او به یکی از فوق ستاره های اقتصادی نسل بعدی فوتبال نیز تبدیل شود. زندگی حرفه ای این بازیکن حالا دور از بارسلونا دنبال خواهد شد که به نظر می رسد ضرر بزرگی برای این باشگاه اسپانیایی باشد. 

1070