شوک به آکادمی بارسلونا؛ با استعدادترین بازیکن لاماسیا جدا شد!

شوک به آکادمی بارسلونا؛ با استعدادترین بازیکن لاماسیا جدا شد!

سایت رسمی فوتبالی - ژاوی سیمونز، بازیکن تیم نوجوانان بارسلونا در بیانیه ای در صفحه توئیترش اعلام کرد که پس از آن که برای تمدید قرارداد به توافق نرسید، از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، سیمونز که وکالتش را مینو رایولا ایجنت سرشناس به عهده دارد، برای تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق نرسید و بدین ترتیب به احتمال فراوان راهی پی اس جی خواهد شد. این بازیکن که در سالهای اخیر عنوان بااستعدادترین بازیکن آکادمی بارسلونا موسوم به "لاماسیا" را از آن خود کرده بود پس از شش سال از نیوکمپ جدا شد.

سیمونز در پیامی که در صفحه توئیترش منتشر کرده، نوشته است:"امروز، روز مشکلی برای من است چرا که هیچ کس وداع را دوست ندارد به خصوص وقتی مجبور باشی با خانه ات وداع کنی. هرگز اولین باری که 9 سال پیش پیراهن بارسا را به تن کردم، فراموش نمی کنم. بازیکن تیم نونهالان بودم و حضورم به معنی تحقق یک رویا بود. محبت هوادارانی که همیشه با من برخورد خبوی داشتند را حس می کنم و از ته قلبم خاطراتی که در زمان دفاع از این پیراهن داشتم را به خاطر خواهم سپرد."

هافبک 16 ساله اسپانیایی - هلندی پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا با دستمزد 200 هزار یورو برای سال اولش را داشت که این مبلغ هر سال به صورت تصاعدی افزایش پیدا می کرد. برای اولین بازیش در تیم نونهالان بارسا هم پاداش در نظر گرفته شده بود. اما سیمونز و وکیلش این مبلغ را ناکافی می دانستند و به همین خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کردند تا این بازیکن مسیر جدیدی را برای فوتبالش آغاز کند و به احتمال فراوان راهی پاریس شود.

سیمونز نه تنها از نظر فوتبالی بلکه از نظر تبلیغاتی هم یک فقدان بزرگ برای بارسلونا خواهد بود. این بازیکن بیش از یک میلیون هوادار در اینستاگرام دارد. او یک تیم تبلیغاتی حرفه ای پشت خود دارد و به همین خاطر پیام هایش در شبکه های اجتماعی به زبان های اسپانیایی، انگلیسی و کاتالونیایی منتشر می شد. نایکی اسپانسر این بازیکن است که قرارداد سفت و سختی با او دارد. سیمونز همچنین یک وبسایت شخصی دارد که شعار صفحه اصلی آن این است:"به رویاهایت باور داشته باش."