پرسپولیس و سایپا آماده بازی در جام شهدا/از تیم چهارم فعلا خبری نیست

پرسپولیس و سایپا آماده بازی در جام شهدا/از تیم چهارم فعلا خبری نیست

وبسایت رسمی فوتبالی - باشگاه پرسپولیس آماده حضور در جام شهدا در مرداد ماه است اما از سویی تکلیف تیم چهارم مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، طبق اعلام قبلی اتحادیه فوتبال، قرار است جام شهدا از فردا در تهران با حضور 4 تیم پرسپولیس، فولاد خوزستان، سایپا و ماشین‌سازی برگزار شود اما با کناره‌گیری ماشین سازی از این رقابت‌ها زمزمه لغو این مسابقات هم به گوش رسید.

حتی روز گذشته در برنامه های فولاد و ماشین سازی اعلام شد این دو تیم قرار است خارج از بحث جام شهدا یک دیدار دوستانه فردا در تهران با هم برگزار کنند!

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده و آمادگی دارد فردا طبق برنامه از پیش تعیین شده، به مصاف سایپا برود. در همین رابطه مسئولان پرسپولیس در گفت‌وگویی که با مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها داشتند آمادگی پرسپولیس را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند.

از سویی باشگاه سایپا هم روز گذشته اعلام کرد مشکلی برای برگزاری جام شهدا ندارد اما هنوز تکلیف تیم چهارم مشخص نیست و با برنامه ریزی که فولادی ها انجام داده اند آنها هم تمایلی به حضور در جام شهدا ندارند. 

پیگیری کننده جام شهدا در این دوره اتحادیه فوتبال است و روز گذشته عزیز محمدی رئیس اتحادیه در گفت و گوی تلویزیونی که داشت اعلام کرد امروز بعد از برگزاری یک جلسه تکلیف تیم چهارم را مشخص می کند. 

1984