الاتحاد عربستان، حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا لیدزیونایتد را شکست داد

الاتحاد عربستان، حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا لیدزیونایتد را شکست داد

وبسایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال الاتحاد عربستان اردوی خود را در انگلیس دنبال می‌کند و در دیداری دوستانه موفق به برتری مقابل لیدزیونایتد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که برای دیدار با ذوب‌آهن ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود در سومین بازی تدارکاتی اردوی منچستر مقابل لیدزیونایتد به پیروزی رسید.

شاگردان سیرای شیلیایی در این مسابقه با آرایشی هجومی مقابل تیم با سابقه فوتبال انگلیس قرار گرفتند و با نتیجه قاطع 4 بر 2 مقابل لیدز به پیروزی رسیدند.

در این بازی کامارا، خرید جدید باشگاه الاتحاد برای نخستین بار در ترکیب تیمش قرار گرفت و مثلث خط حمله این تیم با حضور این بازیکن همچنین رومارینیوی برزیلی و پریوویچ صرب تکمیل شد.

رومارینیو در دقیقه 4، عبدالرحمن العبود دقیقه 19، پریوویچ 30 و خیمینز شیلیایی 43 زننده گل‌های الاتحاد مقابل لیدز یونایتد بودند.

الاتحاد در پایان اردوی انگلیس راهی امارات می‌شود. اردوی الاتحاد از 26 ماه جولای (4 مرداد) 10 روز قبل از بازی در دبی آغاز می‌شود و اعضای این تیم چند جلسه در ورزشگاه زعبیل تمرین می‌کنند تا برای انجام مسابقه روز 5 آگوست (14 مرداد) آماده شوند.



9697