ابراهیم صادقی: فوتبال باشگاهی بلاتکلیف است/ با این وضعیت لیگ، تیم ملی هم ضربه می‌خورد

ابراهیم صادقی: فوتبال باشگاهی بلاتکلیف است/ با این وضعیت لیگ، تیم ملی هم ضربه می‌خورد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:‌هیچکس پاسخ‌مان را نمی‌دهد و مشخص نیست چه زمانی قرار است لیگ برتر شروع شود.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در مورد شرایط تیم فوتبال سایپا و تمرینات این تیم که از 20 خرداد آغاز شده است، گفت: طبق برنامه پیشنهادی که به ما ارائه کرده بودند قرار بود لیگ برتر 9 یا 10 مرداد آغاز شود برهمین اساس هم ما از 20 خرداد تمرینات‌مان را شروع کردیم و مسابقات تدارکاتی هم برای تیم در نظر گرفتیم اما متأسفانه تا امروز مشخص نیست که لیگ برتر چه زمانی قرار است شروع شود.

وی افزود: با این وضعیت مربیان چگونه می‌توانند برنامه تمرینی داشته باشند. همه تیم‌ها بلاتکلیف هستند. مربیان چگونه می‌خواهند تمرینات خود را طراحی کنند. این وضعیت لیگ و بلاتکلیفی تیم‌ها نه فقط به فوتبال باشگاهی بلکه به فوتبال ملی هم ضربه می‌زند. وضعیت تیم ملی با این شرایط چه خواهد شد؟! وقتی لیگ قدرتمند نداشته باشیم تیم ملی هم ضعیف خواهد شد و یک نفر هم جواب ما را نمی‌دهد هیچکس پاسخگو نیست. 

صادقی با اشاره به بلاتکلیفی باشگاه‌ها گفت: به نظر من چند جایی با هم اختلاف دارند و به نوعی قدرت‌طلبی و نمایش قدرت است. هیچکس به ما نمی‌گوید چه زمانی لیگ شروع می‌شود. من نمی‌دانم تا کی می‌توانم بازیکنانم را فقط تمرین بدهم واقعاً با این شرایط کار و تمرین سخت شده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه با مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ صحبت کرده یا نه، اظهار داشت: هر کسی یک تاریخی می‌گوید. اما هیچ‌ چیز به طور دقیق مشخص نیست. معمولاً مسابقات یک ماه قبل از شروع قرعه‌کشی می‌شد اما اکنون مسابقات لیگ قرعه‌کشی نشده و هر روز هم صحبت از یک تاریخ برای شروع مسابقات می‌شود. بدون لیگ نمی‌توانیم تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

صادقی در مورد اینکه ظاهراً قرار است باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام کنند که ورزشگاه‌هایشان را تجهیز کرده‌اند و آماده شروع مسابقات هستند، گفت: مگر باشگاه‌ها باید ورزشگاه‌ها را مجهز کنند. 80 درصد باشگاه‌ها در ورزشگاه‌های اجاره‌ای بازی می‌کنند. حتی در برخی از استان‌ها این ورزشگاه‌ها فقط در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است این ورزشگاه‌ها متعلق به وزارت ورزش هستند ضمن اینکه پروسه تجهیز ورزشگاه‌ها یک پروسه زمان‌‌بر چندین ماه است نه یک روند یک‌ ماهه.

وی تصریح کرد:‌ کاش 50 روز پیش می‌گفتند لیگ برتر امسال آغاز نمی‌‌شود اینگونه بهتر بود تا اینکه اکنون هیچکس جواب ما را نمی‌دهد و هرکس تاریخی معین می‌کند فکر می‌کنم برخی جاها با هم ا ختلاف دارند و این اختلافات به فوتبال باشگاهی و ملی ما لطمه می‌زند.

7413