کالدرون: دلیل جدایی فصل قبل زیدان فروش رونالدو و حفظ بیل بود

کالدرون: دلیل جدایی فصل قبل زیدان فروش رونالدو و حفظ بیل بود

سایت رسمی فوتبالی - رامون کالدرون، مدیرعامل سابق رئال مادرید، مدعی شده که زین الدین زیدان پیش از آغاز فصل گذشته خواهان حفظ کریستیانو رونالدو و فروش گرت بیل بود.

به گزارش فوتبالی، زیدان روز یکشنبه و پس از شکست 3 - 1 برابر بایرن مونیخ اعلام کرد که این بازیکن در لیست این بازی حضور نداشت چرا که در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد. مربی فرانسوی همچنین تاکید کرد که امیدوار است این بازیکن خیلی سریع از رئال جدا شود چرا که این به نفع همه است. گرت بیل واکنشی به این صحبت ها نشان نداد اما مدیر برنامه این بازیکن حرف های زیدان را بی احترامی خواند. کالدرون در گفتگو با اسکای اسپرت درباره شرایط به وجود آمده اظهار داشت: " مطمئنا این شرایط منطقی و درست نیست. شرایط برای همه، برای مربی، بازیکن و باشگاه سخت است. زیدان از فصل گذشته خواهان جدایی این بازیکن بود. خواسته او این بود که کریستیانو رونالدو حفظ شود و بیل به فروش برسد. مدیرعامل به خواسته او عمل نکرد و زیدان جدا شد. وقتی دو ماه قبل بازگشت به او قول داده شد که بیل جایی در آینده این تیم نخواهد داشت. شاید حرف های او خیلی مناسب نبود اما چیزی که نشان داد این بود که از این موقعیت خسته شده و بهترین کار این است که راه حلی برای این شرایط پیدا شود. "

او در ادامه اضافه کرد: " وقت چنین اتفاقاتی رخ می دهد باید سریعا واکنش نشان داد. می دانم که یک سال پیش پیشنهادی حدود 100 میلیون یورویی برای این بازیکن بود و پذیرفته نشد چون مدیرعامل فکر می کرد که ستاره ای که به خدمت گرفته باید اینجا باشد و شاید مربیان نمی دانستند چطور باید از او بازی بگیرند. شاید این درست باشد اما وقتی مربی در تیم هست که نمی خواهد با یک بازیکن کار کند باید راه حلی پیدا کرد. "

1070