گریزمان: مسی هنوز به من خوشامد نگفته است

گریزمان: مسی هنوز به من خوشامد نگفته است

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان می گوید که پس از پیوستن به بارسلونا هنوز پیامی از مسی دریافت نکرده اما لوییس سوارز با ارسال پیام به او خوشامد گفته است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی گریزمان این بازیکن را از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت. بازیکن تیم ملی فرانسه با استقبال گرمی از سوی بازیکنانی که در تور ژاپن این تیم حاضر بودند، روبرو شد. اخبار زیادی مبنی بر درخواست مسی از مسئولان باشگاه مبنی بر جذب نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می رسد اما این اقدام با توجه به هزینه ای که برای انتقال گریزمان انجام شده، سخت به نظر می رسد. سوارز و مسی به دلیل حضور در کوپا آمریکا در تور آسیایی بارسلونا غایب هستند. گریزمان در کنفرانس خبری خود در آستانه بازی روز سه شنبه برابر چلسی گفت: " واقعیت این است که تمرینات سخت شروع شد اما من درس خوبی گرفتم. مسی هنوز با من تماس نگرفته است اما سوارز پیامی فرستاد. او به من تبریک و خوشامد گفت. همه تیم به من خوشامد گفتند و من خوشحالم که با آنها در یک رختکن خواهم بود. امیدوارم بتوانم به بهترین روش ممکن به این تیم و سایر بازیکنان کمک کنم. "

اتلتیکو مادرید معتقد است که باشگاه بارسلونا زمانی با گریزمان به توافق رسیده که بند فسخ او 200 میلیونی بوده اما تا تاریخ مشخصی صبر کرده تا این مبلغ را نپردازد و به همین دلیل از این تیم شکایت کرده است. گریزمان در این باره گفت: " من با احترام تمام تلاشم را برای دیه گو سیمئونه، هم تیمی های سابقم و اتلتیکو مادرید انجام دادم تا به خوبی از آنها جدا شوم. این مسئله آنهاست. من آرام هستم و تمام مسئله این است که همه چیز به خوبی با بارسلونا آغاز شده که مهمترین نکته است. من درباره انتقادات شنیده ام. این باشگاهی است که من برایش تلاش کردم. بسیار آرام است. تنها چیز مهم درک تاکتیک های مربی در حال حاضر و لذت بردن از فوتبال است. "

1070