توافق گرت بیل با جیانگسو سونینگ؟

توافق گرت بیل با جیانگسو سونینگ؟

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد که گرت بیل ، هافبک ولزی رئال مادرید برای حضور در تیم جیانگسو سونینگ با دستمزد سالانه یک میلیون پوند به توافق رسیده سات.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چینی در یک قدمی خرید بازیکن 30 ساله ولزی قرار گرفته است.  بای گوهوا، خبرنگار چینی در شبکه هاجتماعی ویبو با اعلام این خبر نوشت:"به هواداران سونینگ تبریک می گویم. این باشگاه  توانست گوان پکن را برای خرید گرت بیل شکست بدهد."

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از بازی مقابل بایرن مونیخ درهای خروجی ار به روی گرت بیل باز کرد اما دستمزد بالای این بازیکن در رئال مادرید که هفته ای 600 هزار یوروست باعث شده تا مشتریان مناسبی در اروپا نباشد و تیم هایی نظیر اینتر، پی اس جی، بایرن مونیخ و منچستریونایتد دست رد به سینه اش بزنند. حالا به نظر می رسد که لیگ چین مقصد گرت بیل باشد. 

سایت چینی سینا اسپورت اخیرا گزارش داده است که جیانگسو سونینگ و گوآن پکن دو باشگاه چینی هستند که با دستمزد نجومی به سراغ جذب بیل رفته اند.

سونینگ باشگاهی در شهر نانجینگ، مرکز استان جیانگسو در شرق چین است. آنها فصل گذشته در لیگ چین در رده پنجم قرار گرفتند و در حال حاضر در فاصله یازده بازی به پایان فصل در رده ششم قرار دارند. صفحه اینستاگرام باشگاه جیانگسو از سویی گرت بیل را فالو کرده است تا بدین ترتیب انتقال احتمالی وی را تائید کند. باشگاه های چینی تا 31 ژولای (9 مرداد) فرصت دارند تا نقل و انتقالاتشان را به پایان برسانند.

گوهوا در ادامه نوشته است:" هواداران سونینگ لطفا به من پیام ندهید. ژانگ، رئیس باشگاه خیلی قدرتمند است. کمی ترسیده ام. خبر بیل بازتاب زیادی داشته است. اگر هر اتفاق دیگری رخ بدهد ممکن است که نتایج دیگری رخ بدهند. همان طور که دیروز گفتم، من خبرنگار خوبی نیستم. بازار نقل و انتقالات ممکن است هر لحظه عوض شود. اگر خبرم اشتباه بود صادقانه عذرخواهی خواهم کرد .لطفا به من توهین نکنید، متشکرم."

ژانگ جیندونگ، میلیاردر چینی مالک گروه سرمایه گذرای سونینگ است که مالکیت باشگاه و کمپانی و همچنین 70 درصد سهام باشگاه اینتر را در اختیار دارد. 

هشتگ "بیل به سونینگ پیوست" در حال حاضر در شبکه اجتماعی چینی ویبو بیش از پنج میلیون بازدید داشته است. اگر بیل به چین ملحق شود در این تیم با ادر و تیکشیرا دو بازیکن برزیلی و سرشناس این تیم هم بازی خواهد شد.