آغاز مذاکرات اینتر و رئال برای خرید گرت بیل

آغاز مذاکرات اینتر و رئال برای خرید گرت بیل

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه اینتر مذاکرات خود را با مدیران رئال مادرید برای خرید گرت بیل، ستاره ولزی این تیم، آغاز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، روز گذشته تایید کرد که گرت بیل در آستانه جدایی از این تیم اسپانیایی قرار دارد و این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد، به نفع هر دو طرف خواهد بود و حتی اگر بیل فردا این تیم را ترک کند بهتر از روز بعد از آن است. پس از این اظهارات گمانه زنی های بسیاری درباره مقصد احتمالی گرت بیل انجام شد که بازگشت به تاتنهام یا قبول پیشنهادات وسوسه انگیز از چین جز آنها بود اما روزنامه ایتالیای گاتزتا دلو اسپرت خبر داده که نیکولو اسکیرا مدعی شده که اینتر حالا قصد انجام خرید بزرگ مدنظر آنتونیو کونته را دارد. کونته بارها از ناامیدی و ناراحتی خود از عدم موفقیت اینتری ها در خرید روملو لوکاکو صحبت کرده و اسکیرا گفته که مذاکرات برای جذب بازیکن 30 ساله مادریدی با مدیران رئال مادرید در جریان است. گفته می شود که نلیو لوکاس مسئول انجام مذاکرات است. 

بیل در سال 2013 از لیگ برتر به رئال مادرید آمد و در طول این 6 سال 102 گل برای این تیم به ثمر رساند و 64 پاس گل نیز ارسال کرد. او 4 قهرمانی لیگ قهرمانان و یک قهرمانی لالیگا نیز به دست آورد. با این حال به دلیل مصدومیت های متعدد هرگز به عنوان یک بازیکن موفق شناخته نشد و رابطه خوبی نیز با هواداران رئال مادرید نداشت. 

1070