سکته مربی دینامو بخارست روی نیمکت پس از شکست

سکته مربی دینامو بخارست روی نیمکت پس از شکست

سایت رسمی فوتبالی - یوجن نگوئه، سرمربی دینامو بخارست، پس از شکست روز یکشنبه تیمش برابر کرایووا، روی نیمکت این تیم در کنار زمین با حمله قلبی مواجه شده و سکته کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست دینامو بخارست برابر کرایووا، سرمربی این تیم در کنار زمین با مشکل قلبی مواجه شد و یک آمبولانس به سرعت برای انجام کمک های اولیه به زمین آمد و سپس این مربی را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کرد. مربی 51 ساله موفق شد بر این اتفاق غلبه کند و در حال حاضر قادر به برقراری ارتباط با دیگران است. اولین کلماتی که این مربی در بیمارستان خطاب به پزشکان گفته این بوده که نتیجه چه شد. تمامی مربیان در بیمارستان و کنار سرمربی حضور دارند و چندین بازیکن دینامو نیز بر بالین او حاضر شدند. گفته می شود که تمامی اعضای این تیم به زودی با سرمربی خود در بیمارستان ملاقات خواهند کرد. یکی از اعضای کادر پزشکی درباره شرایط این مربی گفت: " او به هوش است. شرایط پایداری دارد و تحت مراقبت است. نمی توانم بگویم که در آمبولانس چه اتفاقی رخ داد. او وقتی به اینجا رسید از هوشیاری خوبی برخوردار بود و در شرایط حیاتی نرمالی قرار داشت. او به ما اعلام کرده که اطلاعات جزیی تنها باید به خانواده اش اعلام شود. نمی دانم چه مدت اینجا خواهد ماند. "

نگوئه در دقیقه 25 بازی با این مشکل مواجه شد و شرایط ادامه مسابقه برای بازیکنان این مربی بسیار سخت شد. هرچند بازی ادامه پیدا کرد و دینامو در نهایت با دو گل برابر حریف خود شکست خورد. 

1070