مدافع سابق اتلتیکو: بازگشت نیمار به بارسا به نفع فوتبال برزیل است

مدافع سابق اتلتیکو: بازگشت نیمار به بارسا به نفع فوتبال برزیل است

سایت رسمی فوتبالی - فیلیپه لوییس معتقد است که بازگشت نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، به باشگاه بارسلونا می تواند به نفع فوتبال برزیل باشد و امیدوار است که این انتقال عملی شود.

به گزارش فوتبالی، نیمار می خواهد از قهرمان لیگ فرانسه جدا شود و بار دیگر پس از دو سال دوری از بارسلونا به این تیم بازگردد. رئال مادرید یکی از دیگر از مقاصد احتمالی بازیکن برزیلی است که در چند هفته اخیر تیتر تمامی رسانه های ورزشی را به خود اختصاص داده است.لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، مدعی شده که این بازیکن می تواند فرانسه را ترک کند اما هنوز پیشنهاد مالی خوبی برای او به باشگاه نرسیده است. در عین حال فیلیپه لوییس مدعی شده که هم تیمی او در تیم ملی برزیل می تواند بار دیگر در نیوکمپ موفق باشد. او در این باره گفت: " می خواهم نیمار کار خود را در بارسلونا به پایان برساند. نیمار آنجا خوشحال است. می خواهم کنار لیونل مسی بازی کند و لذت ببرد. امیدوارم به خاطر نفع فوتبال برزیل، نیمار به بارسلونا برگردد اما فکر می کنم که این اتفاق چندان آسان نیز نخواهد بود. "

فیلیپه لوییس پس از هشت فصل حضور در اتلتیتکو مادرید جدایی خود از این تیم را تایید کرده است. گفته می شود که این بازیکن 33 ساله قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد به تیم فلامنگو برزیل پیوندد. 

1070