ساری: یوونتوس باز هم بازیکن می‌خرد

ساری: یوونتوس باز هم بازیکن می‌خرد

سایت رسمی فوتبالی – مائوریتسیو ساری، مربی یوونتوس گفته انتظار دارد که این باشگاه در بازار نقل و انتقالات خریدهای دیگری هم انجام بدهد.

یووه در اولین بازی زیر نظر ساری با نتیجه سه بر دو مقابل تاتنهام شکست خورد. کریستیانو رونالدو و گونزالو ایگواین در این بازی برای یووه گل زدند.

ساری گفت: «کریستیانو بهترین بازیکن تیم ما است. پس ما باید 10 بازیکن دیگر را طوری قرار دهیم که از نظر دفاعی عالی باشند .رونالدو می‌تواند در هر نقطه‌ای از زمین بازی کند. او بهترین بازیکن است و مهم است که در زمین آزاد باشد. نکته مثبت درباره ایگواین هم رفتار او است. او در تمرینات خوب ظاهر شده است.»

یوونتوس 85.5 میلیون یورو صرف خرید ماتیس دلیخت کرده است و هرچند آدرین رابیو و آرون رمزی را به صورت آزاد در اختیار گرفته، اما مبالغ بالایی هم به این دو بازیکن پرداخت کرده است. آیا خریدهای جدیدی در راه است؟ ساری می‌گوید: «من نمی‌خواهم ذهن خود را بیش از حد درگیر بازار کنم چون به نظرم نباید این کار را کرد و من کمتر از مدیران باشگاه درگیر این موضوع هستم. شاید لیگ‌ها و بازیکنانی باشند که من از آنها خبر نداشته باشم. پس بهتر است که این کار را به اهلش بسپاریم. ما در برخی پست‌ها بازیکنان زیادی داریم و در برخی هم نه. اما من هفت بازیکن در تورین دارم که مصدوم هستند و پنج نفر که از بازی‌های ملی هنوز برنگشته‌اند. به نظرم باشگاه از حالا تا پایان پنجره نقل و انتقالات، خریدهای دیگری هم انجام خواهد داد. اما ما باید در زمینه خروج بازیکنان هم کار کنیم.»

8444