دخیا پردرآمدترین دروازه بان دنیا خواهد شد

دخیا پردرآمدترین دروازه بان دنیا خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- پروسه تمدید قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد مراحل نهایی اش را طی می کند و عملا کار آن تمام شده است. از چند روز پیش رسانه های بریتانیایی در گزارشهایشان از نهایی شدن مذاکرات برای تمدید قرارداد این دروازه بان اسپانیایی با شیاطین سرخ حرف می زنند.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب دخیا پردرآمدترین دروازه بان دنیای فوتبال خواهد شد. روزنامه تلگراف در گزارشی جزئیات بیشتری را دراین رابطه منتشر کرده است. طبق این گزارش، دخیا به زودی قراردادی شش فصله را با یونایتد به امضا خواهد رساند و مجموعا در این شش سال، 130 میلیون یورو از باشگاه انگلیسی دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که دستمزد سالانه او چیزی بیشتر از 21 میلیون یورو خواهد بود. 

بدین ترتیب دخیا دومین بازیکن یونایتد با بالاترین دستمزد خواهد شد و تنها الکسیس سانچس ستاره شیلیایی یونایتد دستمزدی بالاتر از او دریافت خواهد کرد.

انتظار می رود که بعد از بازگشت کاروان یونایتد از اردوی پیش فصل تابستانی، خبر تمدید قرارداد دخیا به صورت رسمی اعلام شود.

داوید دخیا از زمان انتقالش به یونایتد، یکی از مهره های ارزشمند این تیم بوده و در فصل اخیر در 42 دیدار در تورنمنتهای مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و مجموعا 63 گل دریافت کرده و در 10 بازی توانسته کلین شیت کند. 

6363