پدر گریزمان: نگران پسرم نیستم؛ او حرفش را در زمین می زند

پدر گریزمان: نگران پسرم نیستم؛ او حرفش را در زمین می زند

سایت رسمی فوتبالی- چه کسی بهتر از پدر آدم می تواند در مورد مهمترین گامی که در کارنامه کاری ات برمی داری اظهار نظر کند؟ انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا تردیدهای زیادی را ایجاد کرده؛ به ویژه به خاطر گذشته اتلتیکویی او، بسیاری نگران هستند که گریزمان نتواند دل هواداران بارسا را به دست آورده ودرنتیجه در باشگاه کاتالان به موفقیتی که انتظار می رود نرسد.

به گزارش فوتبالی، اما حالا پدر آنتوان گریزمان درمورد انتقال پسرش به باشگاه کاتالان اظهار نظر کرده و اعلام کرده که خیالش از این بابت راحت است.

گریزمان در سن 14 سالگی کانون گرم خانواده را رها کرد و به تیم پایه ای رئال سوسیداد پیوست و در آنجا پرورش یافت. آن زمان یکی از سخت ترین دوره های زندگی خانواده گریزمان بود. چرا که پسر عزیزشان 1000 کیلومتر دورتر از خانه مشغول پرورش مهارتهای فوتبالی اش بود. 

حالا آلاین، پدر گریزمان در مورد شرایط پسرش در دنیای فوتبال و پیوستنش به بارسلونا اظهار نظر کرده و گفته:« بارسلونا بهترین بهترینهاست. من از زمان حضور کرویف و استویچکوف و تمام بازیکنان بزرگ آن دوره بارسا، بازیهای این تیم را دنبال می کنم. بارسلونا هویت فوتبالی حیرت آوری دارد. تیم بزرگ و فوق العاده ای است و کلمه ای برای توصیف احساس درونی ام نمی یابم.» او در مورد آینده پسرش در باشگاه کاتالان گفت:« در ابتدا خیلی استرس داشتم؛ چون در دنیای فوتبال نمی توان با قاطعیت درمورد هیچ چیز صحبت کرد. اما وقتی او با بارسا قراردادش را امضا کرد واقعا خوشحال شدم و به خودم گفتم:"بالاخره انجام شد" روند انتقال آنتوان به بارسا از همان ابتدا سخت و پیچیده بود.»

یکی از ابهامات موجود، نحوه استقبال هواداران اتلتیکو، از گریزمان با پیراهن تیم جدیدش، بارسلوناست. پدر گریزمان دراین باره گفته:« من اصلا نمی ترسم؛ چون همان طور که آنتوان گفته، در زمین مسابقه است که بازی برگزار می شود. او از اشتباهاتش درس گرفته و کاملا به درسهایش واقف است ولی درزمین چمن است که سرنوشت همه چیز رقم می خورد.»

پدر گریزمان درعین حال اعلام کرد که تابستان گذشته موافق تصمیم پسرش نبوده:« زمانی که گریزمان سال گذشته تصمیم به ماندن در اتلتیکو گرفت، من دوست داشتم که او به بارسلونا برود. ولی تصمیمش این بود که در اتلتیکو بماند. پسرم یک فوتبالیست حرفه ای است.»

6363