محکومیت نفت آبادان، ماشین‌سازی، نساجی و مرزبان توسط کمیته تعیین وضعیت

محکومیت نفت آبادان، ماشین‌سازی، نساجی و مرزبان توسط کمیته تعیین وضعیت

وبسایت رسمی فوتبالی- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

آرای صادره شده به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت سوشا مکانی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال و هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت احمد عبدالله زاده از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت داسته و مستندا به ماده 198 آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 2 درصد هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی اکبر فرهنگ از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص الباقی خواسته در وضعیت فعلی و با توجه به عدم سررسید مطالبات در زمان تقدیم دادخواست قرار عدم استماع دعوا صادر می گردد.

*با توجه به شکایت اکبر محمدی از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت شهرام کوثری از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت هیات فوتبال مازندران از علیرضا مرزبان مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: مرزبان طبق بند 5 بخشنامه محکوم به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال بابت هزینه خروج از استان و مبلغ 180 میلیون ریال بابت 3 درصد حق ثبت قرارداد که جمعا به میزان مبلغ 230 میلیون ریال در حق خواهان به انضمام پرداخت مبلغ 11 میلیون و پانصد هزارریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال می گردد.

*با توجه به شکایت سیدمحسن حسینی از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 846 میلیون و پانصد هزارریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد. همچنین دعوی خواهان نسبت به مازاد مبلغ دو میلیارد و 846 میلیون و پانصد هزارریال با اعمال مندرجات مواد 4 و 11 قراردادهای فیمابین طرفین مردود اعلام می شود.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

9697