کوچک‌زاده:نمی‌توانم دستبند به بازیکن بزنم و بگویم استوری منتشر نکن!/

کوچک‌زاده:نمی‌توانم دستبند به بازیکن بزنم و بگویم استوری منتشر نکن!/

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال نساجی اعلام کرد با بازیکنانی که استوری در صفحات مجازی منتشر کردند برخرود خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تعدادی از بازیکنان نساجی از جمله حامد شیری بعد از پایان اردوی این تیم در کردان عکسی را در صفحه مجازی خود منتشر کردند که نشان می‌داد بازیکنان اجازه خروج از کمپ را به دلیل مشکلات مالی ندارند.

فرهاد کوچک‌زاده سرپرست تیم نساجی در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، د خصوص اینکه یکی از بازیکنان این تیم به نام حامد شیری استوری در اینستاگرام گذاشته و مدعی شده اجازه خروج به تیم را از اردوی کردان نمی‌دهند، گفت: بله، چنین مشکلی به وجود آمد و مقداری از حساب و کتاب مانده بود که دقایقی پیش این موضوع حل شد.

سرپرست تیم نساجی تاکید کرد: اقدام برخی از بازیکنان نساجی برای انتشار چنین استوری‌هایی غیرحرفه‌ای است ولی ما نمی‌توانیم به آنها دستبند بزنیم و بگوییم استوری نگذارند.

وی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که مگر بازیکنان نساجی مشکل مالی دارند، گفت: قراردادها هنوز ثبت نشده و به هر حال مالک باشگاه هم چون هنوز مالکیت قطعی به نام او نشده، پولی به بازیکنان پرداخت نکرده است. به هر حال این سوءتفاهم بین مالکان جدید و قدیم باعث شده که چنین مشکلاتی به وجود بیاید.

کوچک‌زاده در پایان در خصوص برنامه نساجی گفت: ما به تهران می‌رویم و چند روزی در آنجا هستیم و ان‌شاءالله چند بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

وی در پایان گفت‌وگو با اشاره به اینکه با منتشرکنندگان استوری برخورد شدید خواهد شد، گفت: مالک باشگاه تقصیری ندارد، چون مدعی است چیزی هنوز به نام او نشده است. اما به هر حال برای اداره تیم‌های خصوصی این‌گونه مشکلات وجود دارد.

7655