زیدان: بیل در آستانه جدایی از رئال مادرید است

زیدان: بیل در آستانه جدایی از رئال مادرید است

سایت رسمی فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، مدعی شد که گرت بیل، ستاره ولزی این تیم، در آستانه ترک سانتیاگو برنابئو است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی ولز در بازی صبح امروز برابر بایرن که با شکست 3 - 1 رئال مادرید همراه شد حتی روی نیمکت نیز حضور نداشت. سرمربی رئال می گوید دلیل حذف این بازیکن از ترکیب تیم این است که او در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. زیدان به خبرنگاران گفت: " بیل بازی نکرد چون او بسیار به جدایی از باشگاه نزدیک است. امیدواریم او خیلی زود از جمع ما جدا شود. این برای همه بهترین اتفاق خواهد بود. ما در حال کار کردن روی انتقال او به تیم جدیدی هستیم. من هیچ مشکل شخصی با او ندارم اما زمان هایی پیش می آید که همه چیز تمام شده چون باید تمام شود. من باید تصمیم گیری نهایی را انجام دهم و ما باید تغییراتی را رد تیم داشته باشیم. این جدایی تصمیم سرمربی است و البته بازیکنی که به خوبی از شرایط تیم آگاه است. شرایط تغییر خواهد کرد. نمی دانم این اتفاق در 24 یا 48 ساعت آینده عملی خواهد شد یا نه اما اتفاقی است که برای تمامی طرفین بسیار خوب است. "

گرت بیل یکی از گزینه های اصلی خروجی رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بود اما به نظر می رسد مسئله جدایی او منتفی شده است. تیم هایی مانند تاتنهام، منچستریونایتد و بایرن مونیخ از جمله تیم هایی بودند که این بازیکن به آنها لینک شده بود. 

1070