مدیرحقوقی تراکتور: استوکس 103 روز غیبت غیر موجه دارد

مدیرحقوقی تراکتور: استوکس 103 روز غیبت غیر موجه دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: بازیکنی که به طور عملی فسخ یک طرفه می کند قبل از هر چیز باید به صورت رسمی و قانونی اقدام به فسخ قرارداد کند. 

به گزارش فوتبالی، مصطفی کار اندیش در مورد آخرین وضعیت استوکس که یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد با تراکتور کرده و اکنون با باشگاه آدنای ترکیه به توافق رسیده گفت: این بازیکن با بی اعتنایی به مکاتبات سه ماهه ما با وکلایش اقدام به فسخ عملی قرارداد خود انجام داده است درحالی که فسخ قرارداد باید به صورت قانونی و کتبی باشد. متاسفانه بازیکنانی از که از ولز و اسکاتلند راهی ایران شدند بی نظرم بودند مل اروین که مشکلاتی را درست کردند.

وی افزود: طبق بررسی های کمیته انضباطی باشگاه تراکتور این بازیکن 103 روز غیبت غیر موجه داشته است که بابت این غیبت های غیر موجه باشگاه او را محکوم به کسر قرارداد کرده است و حتی موارد به صورت رسمی از طریق وکلایش به اطلاه استوکس رسیده است. طبق مذاکراتی که آقای صادقیان در ترکیه با باشگاه آدنا داشته به اطلاع آنها موارد را رسانده و همان طور که پیش از این به استوکس اعلام شده او اگر می خواهد به هر باشگاهی برود اول باید رضایت باشگاه تراکتور را جلب کند. 

کاراندیش در مورد پرونده های این باشگاه در کمیته انضباطی گفت: ما هنوز منتظر تصمیمات کمیته انضباطی هستیم و خبری از آنها نداریم با این حال نامه های پیگیری هم برای کمیته انضباطی بابت اعتراض هایمان ارسال کرده ایم و همچنان منتظر جواب هستیم. 




9697