پایان ماجراجویی فیلیپه لوئیز در اروپا با انتقال به فلامنگو

پایان ماجراجویی فیلیپه لوئیز در اروپا با انتقال به فلامنگو

سایت رسمی فوتبالی- فیلیپه لوئیز ستاره سابق باشگاه های چلسی و اتلتیکومادرید، حالا با ترک فوتبال اروپا، به لیگ سرزمین مادری اش بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، بعد از چندین روز مذاکره، مدیران باشگاه فلامنگو با فیلیپه لوئیز به توافق رسیدند و این ستاره 33 ساله و برزیلی با امضای قراردادی 2 سال و نیمه به این تیم منتقل خواهد شد.

اولین جلسه میان مدیران فلامنگو با لوئیز در ماه می برگزار شد. در آن زمان نایب رئیس باشگاه برزیلی (مارکوس براز) و برونو اسپیندل، مدیر ورزشی این باشگاه در اسپانیا با لوئیز دیدار کردند و سعی داشتند تا او را برای پیوستن به تیم فلامنگو متقاعد کنند. ساویو و گیرمه سکیئرا، دو بازیکن سابق دنیای فوتبال، به نمایندگی از فیلیپه لوئیز در جلسات مذاکره با باشگاه فلامنگو شرکت می کردند و در نهایت متوجه شدند که پروژه ورزشی این باشگاه برزیلی جدی است و بالاخره لوئیز را متقاعد کردند که بازگشت به فوتبال برزیل بهترین راهکار برای کارنامه ورزشی او دراین برهه زمانی است.

فیلیپه لوئیز در ماه می بعد از شنیدن اولین پیشنهاد این باشگاه برزیلی، از آنها زمان خواست تا سرفرصت دراین باره تصمیم گیری کند. مدیران باشگاه برزیلی هم با درک شرایط لوئیز به او فرصت فکر کردن دادند. روز جمعه مارکوس براز در کنفرانسی خبری دراین رابطه گفت:« ماجرا فراتر از یک تصمیم ورزشی بود؛ بحث تصمیم تغییر زندگی برای یک بازیکن مطرح بود که 15 سال در فوتبال اروپا بازی کرده.»  این هفته لوئیز و مدیران باشگاه فلامنگو دو بار دیگر در شهر مادرید با هم دیدار کردند و درنهایت به توافقاتی دست یافتند که تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

ژرژ ژسوس پرتغالی هدایت فلامنگو را در دست دارد و بازیکنان بزرگی مثل گابی گل، دیگو آلوز و رافینیا هم دراین تیم بازی می کنند. فلامنگو تیم سوم جدول لیگ برزیل است و این هفته باید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی جام لیبرتادورس به مصاف تیم املک برود.

 

6363