پاسخ ولا به صحبتهای ایبرا: الان که از زلاتان بهترم

پاسخ ولا به صحبتهای ایبرا: الان که از زلاتان بهترم

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه لس آنجلس گلکسی قبل از دربی شهر لس آنجلس و مصاف تیمش با لس آنجلس اف.سی در صحبتهایی اعلام کرده بود که با فاصله ای زیاد ، خودش را بهترین بازیکن شاغل در لیگ ام.ال.اس می اند. 

به گزارش فوتبالی، او در این بازی حساس برای تیمش سه گل زد و کارلوس ولای مکزیکی هم دو گل برای تیمش، لس آنجلس اف.سی به ثمر رساند. درپایان این بازی تماشایی کارلوس ولا نسبت به صحبتهای زلاتان واکنش نشان داد. 

با دو گلی که ولا دراین بازی به ثمر رساند تعداد گلهایش را به 21 گل در 20 بازی در این فصل لیگ ام.ال.اس رساند و علاوه بر این گلها، او 12 پاس گل هم داده است. بدین ترتیب حالا نام ولا در صدر جدول گلزنان لیگ آمریکا دیده می شود و زلاتان ایبراهیموویچ با زدن 16 گل در 17 بازی در رده دوم است.

ولا با اشاره به صحبتهای اخیر ایبراهیموویچ گفت:« مقایسه کردن شاید نوعی بی احترامی به زلاتان باشد، اما اگر به آمار و ارقام نگاه کنیم و سن و سال را فراموش کنیم، می بینیم که من الان از زلاتان بهتر هستم. این یک واقعیت است.»

البته ولا در ادامه صحبتهایش به مهاجم سوئدی لس آنجلس گلکسی ادای احترام کرد و گفت:« او زلاتان است و فقط مسی و رونالدو بهتر از او هستند و سایر ماها، با این بازیکنان در یک سطح نیستیم.»

زلاتان از  زمان انتقال به لس آنجلس گلکسی در 44 بازی 38 گل برای این تیم به ثمر رسانده و فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن جدید لیگ ام.ال.اس را مال خود کرد.  با وجود برد لس آنجلس گلکسی در بازی جمعه شب، این تیم همچنان در رده دوم لیگ غرب ام.ال.اس قرار دارد. ولا با اشاره به بازی جمعه شب گفت:« ما بازی خوبی انجام ندادیم. با وجود این باخت هنوز صدرنشین هستیم و می خواهیم این جایگاه را حفظ کنیم و بازی جمعه شب را به دست فراموشی بسپاریم.»

6363