مدیر فنی بارسلونا: نیمار؟ شش مهاجم می خواستیم که با گریزمان، تکمیل شدیم

مدیر فنی بارسلونا: نیمار؟ شش مهاجم می خواستیم که با گریزمان، تکمیل شدیم

سایت رسمی فوتبالی- اریک آبیدال مدیر فنی بارسلونا در گفتگو با روزنامه لوپاریزین در مورد شرایط فعلی باشگاه کاتالان اظهار نظر کرده است. او در مورد اهمیت به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان صحبت کرده و در عین حال یادآوری کرده که آبی اناری ها با جذب گریزمان، عجله ای برای به خدمت گرفتن نیمار نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، این گزیده ای از صحبتهای آبیدال است:

*تکمیل خط حمله بارسا: ما به شش بازیکن تهاجمی نیاز داشتیم و حالا با گریزمان، شش مهره تهاجمی داریم. بعد از این، این سرمربی تیم است که باید تصمیماتش را بگیرد

*جنجال با اتلتیکو برسر خرید گریزمان: مدیران اتلتیکو از باشگاهشان دفاع می کنند و ما هم از حقوق بارسلونا. ما تحت هیچ شرایطی از قبل با گریزمان توافق نکرده بودیم. زمانی که گریزمان خواسته اش مبنی بر ترک اتلتیکو را اعلام کرد، ما تازه با نزدیکان او و از جمله وکیلش تماس گرفتیم. بارتومئو، رئیس بارسلونا هم با مدیران اتلتیکو تماس گرفت تا از شرایط آنها برای فروش گریزمان مطلع شود و به آنها اعلام کند که در صورتی که با تیمی مذاکره نکرده اند، بارسا حاضر است تا با پرداخت 120 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام گریزمان او را به خدمت بگیرد.

*صحبتهای مسی درمورد گریزمان: بازیکن برای تیم بازیکن نمی خرد؛ اولین احساسی که بعد از اظهارنظر درمورد بازیکنی که درتیمت بازی نمی کند وجود دارد، حس بی احترامی به هم تیمی هایت است... فکر می کنم که به همین خاطر هم که شده لئو دوست نداشت تا درمورد گریزمان اظهارنظر کند.

* وفق یافتن گریزمان در بارسا: او بازیکنی با مهارت و با تجربه است و درکنار این، جامهای زیادی فتح کرده و پتانسیل کافی برای به پیروزی رساندن تیم دربازیهای مهم را دارد. گریزمان می تواند در پستهای مختلفی بازی کند و می تواند بازیهای ترکیبی خوبی را به نمایش بگذارد. او خیلی خوب حرکات بازیکنان حریف را می خواند و گلزن بزرگی است و بارسا باید بازیکنی مثل او را در رختکنش داشته باشد

*رابیو: رابیو در لیست خرید ما بود ولی در نهایت به یوونتوس رفت. من دلایل او برای نیامدن به بارسا را نمی دانم. ممکن است به دلیل مسائل مالی به یووه رفته باشد و شاید هم به خاطر مسائل ورزشی. نمی دانم.

6363