دلیخت: دلایلم برای رد پیشنهاد پی.اس.جی و بارسا چه بود؟

دلیخت: دلایلم برای رد پیشنهاد پی.اس.جی و بارسا چه بود؟

سایت رسمی فوتبالی- با قطعی شدن انتقال متیاس دلیخت از آژاکس آمستردام به یوونتوس، یکی از جنجالهای بازار تابستانی به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر گمانه زنی های متعددی در مورد آینده د لیخت مطرح می شد و در ابتدا صحبتهایی مبنی بر احتمال انتقالش به بارسلونا به گوش می رسید؛ اما او نهایتا یوونتوس را به عنوان تیم آتی اش انتخاب کرد. حالا دلیخت در گفتگو با د تلگراف درباره انتخاب تیم بینکونری توضیحات بیشتری ارائه کرده است:« در زمان تصمیم گیری، سعی کردم حرفهایم را درخودم نگه دارم ولی درمورد این موضوع می توان خیلی صحبت کرد. همه چیز خسته کننده بود. احمقانه ترین چیزی که دراین باره شنیدم، مطلبی بود که در یک رسانه خواندم که نوشته بود د لیخت به پاری سن ژرمن نرفته، چون می خواسته پول بیشتری نسبت به امباپه دریافت کند و این شرایط برایش فراهم نشده. واقعا چرت و پرت بود.»

دلیخت ادامه داد:« گزینه بعدی، بارسلونا بود. همه فکر می کردند که من به بارسلونا می روم ولی اینجا من هستم که تصمیم می گیرم. فقط به روند رشد و پیشرفتم نگاه می کنم و بررسی می کنم که بهترین گزینه برایم چیست. سران یوونتوس با من خیلی صادق بودندو این حس را به من منتقل کردند که واقعا مرا می خواهند و برنامه ای برای رشد و پیشرفت من درکنار تیم دارند.» او بدین ترتیب اعلام کرد که بارسایی ها برنامه خاصی برای او طراحی نکرده بودند و همین دلیل پاسخ منفی او به پیشنهاد باشگاه کاتالان بوده.

د لیخت درمورد انتقالش به یووه ادامه داد:« از زمانی که در تورین از هواپیما پیاده شدم، حس خیلی عجیبی داشتم. خیلی خوب است که محبت هواداران را حس می کنم. کاملا لطف و محبتشان محسوس است.» این بازیکن هلندی در ادامه یادآوری کرد که بازیکنان یووه هم استقبال گرمی از او به عمل آوردند و کریستیانو رونالدو هم برخورد خوبی با او داشته:« همه به من کمک می کنند و به من خوشحامد می گویند. کریس رونالدو از خاطره دیدارمان بعد از فینال لیگ ملتهای اروپا صحبت می کند و به شوخی مرا مدیربرنامه های کریستیانو می نامد.»

6363