اردوی متفاوت آگزبورگ: کمپ زدن در آلپ، بدون موبایل!

اردوی متفاوت آگزبورگ: کمپ زدن در آلپ، بدون موبایل!

سایت رسمی فوتبالی- هر سرمربی برنامه ها و عادات خاصی برای آماده سازی هرچه بهتر تیمش دارد. اما مارتین اشمیت، سرمربی سوئیسی آگزبورگ برنامه خاصی برای اردوی پیش فصل امسال تیمش داشته و تیمش را به اردویی برده که کم نظیر است.

به گزارش فوتبالی آقای اشمیت به این جمع بندی رسیده که بهترین راه برای آماده سازی بازیکنانش، این است که آنها را به رشته کوه های آلپ در سوئیس ببرد. بدین ترتیب تیم آگزبورگ اردوی پیش فصل تابستانی اش را در کوه های آلپ برگزار کرده و بازیکنان این تیم چند روزی را در شرایطی کاملا متفاوت با شرایط روزمره زندگی یک فوتبالی حرفه ای تجربه می کنند.

آنها به دور از شهر و شهرنشینی در کوه های آلپ در کمپ مستقر شده و شبها را درکمپ به صبح می رسانند و با امکانات پایه ای زندگی می کنند. آنها دسترسی به دوش ندارند و موبایل در آن منطقه آنتن نمی دهد و دستشویی را هم به صورت صحرایی انجام می دهند. صبح ها باید ساعت 5.30 دقیقه بیدارشوند؛ چرا که ساعت 6 برنامه چند ساعته کوهنوردی آغاز می شود.

طبق گفته آقای اشمیت، هدف او از اجرای چنین برنامه ای این است که توانایی و اراده بازیکنانش را افزایش دهد. او در عین حال براین باور است که بازیکنانش در بازه های سخت فصل و زمانی که اوضاع برایشان گره می خورد، به یاد این لحظات می افتند و این متد باعث روحیه دادن به بازیکنانش درطول فصل خواهد شد.

6363