رضاوند: زمان قلعه‌نویی، تماشاگر تمرینات استقلال بودم

رضاوند: زمان قلعه‌نویی، تماشاگر تمرینات استقلال بودم

وب سایت رسمی فوتبالی- خرید جدید استقلالی‌ها گفت: استقلال اصلاً بی‌تجربه نیست و هواداران شک نکنند که ما بازیکنان تازه جذب شده کنار عزیزان قدیمی از همان هفته اول برای خوشحالی آن‌ها می‌جنگیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی،  آرش رضاوند حدوداً ۲ هفته قبل استقلالی شد، اما چون به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، نتوانست در ترکیه حاضر شود به همین خاطر عصر امروز اولین تمرین خودش را با آبی‌ها انجام خواهد داد. به بهانه حضور آرش در تمرین و معرفی او به آندره‌آ استراماچونی عصر دیروز گفت‌وگوی کوتاهی با او انجام دادیم.

*آرش رضاوند، یک هوادار واقعی استقلال که حالا بازیکن این تیم شده و شنبه (امروز) اولین تمرین خودش را با آبی‌ها انجام می‌دهد. چه حس و حالی داری؟
هیجان اولین تمرین خیلی جذاب است؛ جذاب و شیرین. من ۲ هفته قبل استقلالی شدم و ضمن احترام به هواداران محترم پرسپولیس، مدت‌ها قبل اعلام کردم استقلالی‌ام و بار‌ها روی سکو‌ها این تیم را تشویق کرده‌ام. بله، امروز اولین جلسه تمرین من است، چون در اردوی ترکیه نبودم و خیلی خوشحالم با تیمی تمرین می‌کنم که سال‌ها هوادارش بوده‌ام.

*شما به عنوان هوادار بار‌ها سر بازی‌های استقلال رفته بودی. آیا با فضای تمرینات این تیم هم از روی سکو‌ها آشنا هستی؟
کلاً زیاد سر تمرینات نمی‌رفتم و دوست داشتم مسابقات را از نزدیک تماشا کنم، ولی چند مرتبه هم تمرین را از نزدیک دیدم. فکر کنم سال ۸۷ بود و من بازیکن رده سنی پایه بودم. آن زمان ما در مرغوبکار تمرین می‌کردیم و تیم بزرگسالان استقلال هم هرازگاهی برای تمرین و بازی دوستانه به این استادیوم می‌آمد. آن زمان وقتی تمرین خودمان تمام شد، چند بار تماشاگر تمرین بزرگسالان شدم. فکر کنم آقای قلعه‌نویی در آن مقطع سرمربی استقلال بودند.

*عده‌ای می‌گویند استقلال در این فصل کم‌تجربه است. شما این حرف را قبول داری؟
ضمن احترام به همه نظرات، نه، قبول ندارم. بازیکنانی که این فصل به استقلال اضافه شده‌اند، تازه‌وارد هستند، اما اصلاً بی‌تجربه نیستند، چون سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. خود آقای استراماچونی هم در اروپا کلی تجربه دارند. استقلال اصلاً بی‌تجربه نیست و هواداران شک نکنند که ما بازیکنان تازه جذب شده کنار عزیزان قدیمی از همان هفته اول برای خوشحالی آن‌ها می‌جنگیم.

*آرش رضاوند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود، ولی آیا حضور در استقلال باعث فیکس شدنش در این تیم هم خواهد شد؟
قطعاً استقلال سکوی پرتاب بسیار خوبی برای هر بازیکنی محسوب می‌شود و من هم از این فرصت استفاده می‌کنم. خوشحالم که با دو مربی بزرگ در حال کار کردن هستم. هم آقای استراماچونی و هم آقای ویلموتس.

*راستی، بچه‌محل‌ها و رفقایت بابت اولین تمرین با استقلال از شما شیرینی نمی‌گیرند؟
(می‌خندد)‌ای آقا، وقتی با استقلال قرارداد بستم، بچه‌محل‌ها و در و همسایه از من شیرینی گرفتند دیگر. البته جدا از شوخی، این عزیزان همیشه به من لطف دارند. امیدوارم با درخشش در استقلال بتوانم لطف دوستان، فامیل و همه طرفداران محترم را جبران کنم. به هر حال می‌دانم کار سختی پیش روی من است و نمی‌توانم از همین حالا پیش‌بینی کنم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، ولی همه تلاشم را می‌کنم که رضایت کادر فنی محترم را جلب نمایم. 

4344