گواردیولا: اگر سران سیتی پول ندهند، بازیکن نمی خریم

گواردیولا: اگر سران سیتی پول ندهند، بازیکن نمی خریم

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به دنبال یک مدافع برای تیمش است. با پایان یافتن فصل گذشته ونسان کمپانی رختکن سیتی را ترک کرد و درنتیجه گواردیولا به دنبال جایگزین مناسبی برای او در خط دفاع تیمش است. اما او مطمئن نیست که سران سیتی پول کافی برای خرید یک بازیکن جدید داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در کنفرانسی خبری اعلام کرد که به این نیاز دارد تا به جای کمپانی بازیکن جدیدی را خریداری کند ودرمورد آینده لئوری سانه در تیمش نیز اظهار نظر کرد.

این سرمربی اسپانیایی گفت:« ما در حال بررسی چندین گزینه مختلف هستیم. سه مدافع در تیممان داریم و دو بازیکن جوان در تیم پایه ای هستند که آنها هم می توانند به ما کمک کنند. باید ببینیم که آیا گزینه ای در بازار وجود خواهد داشت و آیا سران باشگاه بودجه لازم برای خرید مدافع دراختیارمان قرار خواهند داد یا نه. اگر مدیران تیم به این نتیجه برسند که پولی موجود نیست، ما هم خریدی انجام نخواهیم داد.» او در پاسخ به این سوال که آیا خرید مگوایر بازیکن لستر جزو اهداف سیتی است یا خیر گفت:« می دانیم که برخی تیمها مثل بایرن مونیخ علاقه زیادی دارند تا درمورد سانه صحبت کنند ولی من معمولا درمورد بازیکنان تیمهای دیگر حرف نمی زنم.»

بخش بعدی صحبتهای گواردیولا درمورد آینده سانه بود. او ابراز امیدواری کرد که سانه در تیمش بماند ولی درعین حال تاکید داشت که تصمیم گیری دراین رابطه برعهده او نیست:« این دقیقا مثل همان اتفاقی است که در مورد سانچو رخ داد. ما او را می خواهیم ولی درنهایت اگر او نخواهد بماند، چه کار می توان کرد؟»

جدایی ونسان کمپانی از سیتی باعث شده تا جای خالی او دراین تیم حس شود وتکلیف بازوبند کاپیتانی این تیم نیز هنوز مشخص نیست. گواردیولا تصمیم ندارد که برای انتخاب کاپیتان تیمش به دردسر بیفتد و تصمیم گیری را در اختیار بازیکنان تیم قرار داده است:« بازیکنان باید کاپیتانشان را انتخاب کنند. کاپیتان تیم سخنگوی بازیکنان در ارتباط با من و مدیران باشگاه خواهد بود. قدرت دست بازیکنان است و باید انتخاب بازیکنان را بپذیریم.»

6363