یک بازیکن دیگر نیز از ذوب آهن جدا می شود؟

یک بازیکن دیگر نیز از ذوب آهن جدا می شود؟

وب سایت رسمی فوتبالی- مسئولان باشگاه ذوب آهن با توجه به پر شدن لیست 18 نفره تیم قصد تمدید قرارداد با رحیم زهیوی را ندارند و او چهارمین بازیکن خارج شده از این تیم است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،  رحیم زهیوی ابتدای فصل گذشته با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست تا به عنوان مهاجم عصای دست امید نمازی در تیم باشد. اما او در بدو ورود علیرضا منصوریان با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شد و پس از پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.

حالا او بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به تمرینات بازگشته و زیر نظر کادر فنی ذوب آهن کارهای ابتدایی خود را انجام می‌دهد. در این بین اما لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال سبزپوشان اصفهانی تکمیل شده و به همین دلیل جای خالی برای باقی ماندن زهیوی وجود ندارد. به همین دلیل باید این مهاجم خوزستانی را چهارمین بازیکن جدا شده از جمع ذوبی‌ها بدانیم. هم‌چنین قرار است تا ارائه پیشنهاد جدید زهیوی تمرینات خود را با تیم سابقش ادامه داده و آمادگی خود را در سطح بالا نگه دارد.

ذوب آهن در خط حمله علاوه بر ارسلان مطهری، کریستانتوس نیجریه‌ای را جذب کرده و محمدرضا خلعتبری هم در آستانه بازگشت به میادین بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت است و مشکل زیادی از این بابت نخواهد داشت.

4344