سیمئونه: دوست دارم همین الان سرمربی آرژانتین شوم ولی...

سیمئونه: دوست دارم همین الان سرمربی آرژانتین شوم ولی...

سایت رسمی فوتبالی- دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفتگوی بلندبالایی را با تی.وای.سی اسپورتس انجام داده ودرمورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. این گزیده ای از این گفتگوی جذاب است:

*جدایی گریزمان: من خیلی با گریزمان صحبت کردم. او در بازه مهمی از کارنامه ورزشی اش است و به تیم فوق العاده ای مثل بارسا رفته. من از کسانی که درکنار ما بودند تشکر می کنم. حالا او تصمیم گرفته تا به تیم دیگری برود. بعضی ها این را ضربه آخر گریزمان می دانند ولی من 5 سالی که او در جمع ما بود را می بینم که فوق العاده بود. گریزمان از نظر فوتبالی با ما رشد کرد و تصمیم گرفت تا حرف ما را گوش کند. او وقتی به اتلتیکو آمد با قراردادی 25 میلیون یورویی آمد و من پست او را عوض کردم و او گلهای زیادی  زد. آنتوان خواسته های مرا درک کرد و به موفقیت رسید. به عنوان سرمربی از او راضی بودم و واقعا دوستش دارم. ارتباط خوبی با گریزمان و خانواده اش دارم و او در تیم بزرگی بازی خواهد کرد و فصل فوق العاده ای را پشت سرخواهد گذاشت.

*هدایت تیم ملی آرژآنتین: از نظر احساسی واقعا دوست دارم همین الان سرمربی تیم ملی آرژآنتین شوم ولی باید مسائل دیگری را هم ارزیابی کنم و مدنظر داشته باشم. هفت سال و نیم است که در باشگاه اتلتیکو هستم و پروژه ای را دنبال کردیم تا تاریخ باشگاه را تغییر دهیم. بعضی از این مسائل را می توان درک کرد و بعضی ها را هم نه ولی من خودم را در اتلتیکو پیدا کرده ام. پدربزرگم از من می خواست که سرمربی تیم ملی آرژانتین شوم. فکر کنم فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم خوبی بعد از کوپا آمه ریکا گرفت. این تیم در جریان این رقابتها بهتر شد و در دو بازی آخر تیم بهتری را شاهد بودیم. این فرصت خوبی برای اسکالونی است تا بتواند به رشدش ادامه دهد. فکر می کنم آرژانتین همیشه تیم مهمی است و در تیم جوانگرایی و تغییر نسل را شاهد هستیم . من سرمربی تیم ملی نیستم؛ چون در جایی هستم که در آنجا احساس خوبی دارم. در برنابئو، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین را دیدم و با هم کمی صحبت کردیم و دیدار دیگری نداشتیم و پیشنهادی هم نگرفته ام

*لیونل مسی: مسی در کوپا آمه ریکا در پست مهاجم کاذب بازی کرد. دراین پست او احساس راحتی بیشتری دارد. او زیاد درگیر گلزنی نبود ولی موقعیتهای زیادی خلق می کرد و بار تیم را به دوش می کشید.درمورد صحبتهای مسی نظری نمی  دهم. درک می کنم که بازیکنان مهم تیم در بازه های مختلف باید یک گام رو به جلو بردارند و به همین خاطر هم مسی یکی از کاپیتانهای تیم است و مثل یک کاپیتان هم رفتار کرد. هرکسی در زندگی اش دوره های مختلفی دارد. در مورد مسی باید بگویم که او این دوره ها را به شیوه متفاوتی مدیریت می کند. افراد انتخاب نمی کنند که چگونه باشندو مدل شخصیتی شان به همان ترتیب است.

 6363